kadra eduventury

Monika Bis-Cimochowska

prezes zarządu
założycielka Szkoły Eduventura

Magdalena
Nawrot

Dyrektor szkoły
Eduventura

Ewa Bielecka-Nowakowska

Dyrektor szkoły
Eduventura w latach 2019-2022, kierownik zespołu psychologiczno-pedagogicznego

Sławomir Ryszard Dudziński

Dyrektor Operacyjny

Marta
Niedźwiecka

nauczyciel języka polskiego

Agnieszka
Oleszczuk

Nauczyciel języka polskiego i szkolny logopeda

małgorzata
młynarczyk

nauczyciel
matematyki

otton
roubinek

nauczyciel
matematyki

Zuzia Jastrzębska- Krajewska

Dziecięca matematyka

Karolina Pluta

Nauczyciel geografii

Dawid
SIENKIEL

nauczyciel biologii, przyrody i chemii

mateusz
filipek

nauczyciel fizyki

Ewa
Otceten

nauczyciel plastyki, techniki, ekologii

mariusz
tkaczyk

nauczyciel
historii i wos

dorota
szczepańska

nauczyciel muzyki

antonina
kwiatkowska

nauczyciel tańca

Małgorzata
Minchberg

sztuka

mariusz
selerski

nauczyciel
wychowania fizycznego

piotr
barwiński

nauczyciel
wychowania fizycznego i edukacji dla bezpieczeństwa

SYlwia
benichou

nauczyciel
języka angielskiego i francuskiego

joanna
frąckiewicz

nauczyciel historii

Beata
Przybułek

nauczyciel języka angielskiego, koordynator językowy

Karolina
Bruder

nauczyciel języka
angielskiego i francuskiego

monika
puzdrakiewicz

wicedyrektor
nauczyciel języka niemieckiego

aleksandra
cyrek

nauczyciel
języka angielskiego

katarzyna
wiska-kośnik

nauczyciel
języka angielskiego

magdalena
dudziak

nauczyciel
języka angielskiego

marta
malejczyk

Psycholog

milena
wiśniewska

psycholog

Agnieszka
Kotwicka

psycholog

IGA
Lachowicz

psycholog

Zofia
Rzepiak

pedagog specjalny

Magda
Lewartowska

pedagog specjalny

Agnieszka
Banach

logopeda

magdalena
grabowska

logopeda  

sylwia
matuszczyk

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej  

agnieszka
szymańska

pedagog

Paulina
Szelerska

nauczyciel edukacji przedszkolnej

maria
marcinkiewicz

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

marzena
hernik-skrzek

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

renata
mętel

nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

katarzyna
głodek

asystent nauczyciela

alicja
sempka

asystent nauczyciela

urszula
dołżyńska

asystent nauczyciela

magdalena
błażejczyk

asystent zauczyciela

jan
makowski

sekretarz szkoły eduventura

Magdalena Nosko-Goszczycka

konsultant neofobii żywieniowej

Milena
Pelczarska

Dietetyk odpowiedzialny za posiłki dla Przedszkola i Szkoły Eduventura

Monika Bis-Cimochowska

Prezes Zarządu / Założycielka
Eduventura jest spełnieniem jej marzenia o szkole idealnej. Po latach poszukiwań, podróży, podpatrywania różnych systemów i rozwiązań, inspiracji autorytetami z dziedziny edukacji i nie tylko postanowiła stworzyć własną, wyjątkową szkołę, również dla swoich dzieci. Szkołę, do której wszyscy będą przychodzić z radością, w której będą się rozwijać i wzajemnie inspirować. Szkołę, opierającą relacje na szacunku, akceptacji i tolerancji. Szkołę, która jest otwarta dla wszystkich dzieci, również tych wyjątkowych, które nie odnajdują się w tradycyjnym systemie. Szkołę z indywidualnym podejściem do każdego dziecka, rodzica i nauczyciela.
Eduventura nie jest jej przedsięwzięciem biznesowym. Powstała z potrzeby serca i miłości do dzieci.
Monika Bis-Cimochowska pracowała na kierowniczych stanowiskach w krajowych i międzynarodowych instytucjach finansowych przy tworzeniu wielu nowych przedsięwzięć: funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, pracowniczych programów emerytalnych oraz zakładów ubezpieczeń. Pracowała dla Komisji Unii Europejskiej jako członek międzynarodowych zespołów eksperckich oraz współtworzyła lokalne akty prawne.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek Finanse i Bankowość).
Eduventura jest jej autorskim przedsięwzięciem, które narodziło się po latach poszukiwań. Prywatnie żona Grzegorza (https://home.kpmg/pl/pl/home/contacts/c/grzegorz-cimochowski-kpmg-w-polsce.html) oraz mama czwórki dzieci: Anielki, Krzysia, Florentynki i Ludwiczka.

MAGDALENA NAWROT

Dyrektor Szkoły Eduventura

Ukończyła Pedagogikę ze specjalnością: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz liczne kursy i szkolenia.
 
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako nauczyciel – wychowawca i dyrektor oddziału szkoły.
 
Od 13 lat pracuje z dziećmi, od 6 lat zajmuje się edukacją i terapią dzieci z trudnościami.
 
W codziennej pracy towarzyszy jej radość i pasja a także ciągły rozwój i doskonalenie kompetencji.
 
Uważa, że indywidualne podejście do ucznia to metoda na sukces.
 
Satysfakcję z pracy daje jej obserwacja nawet najmniejszych osiągnięć oraz uśmiech na twarzach uczniów i pracowników szkoły.
Jest zwolenniczką zindywidualizowanej ścieżki edukacji w przyjaznym i bezpiecznym środowisku pełnym szacunku, wsparcia i akceptacji. Uważa, że szkoła powinna być bliska życiu, uczyć praktycznych umiejętności, wzmacniać mocne strony i rozwijać zainteresowania uczniów a wiara w możliwości każdego ucznia to podstawa dobrego nauczania. 
 
Pragnie tworzyć szkołę, która spełnia marzenia i daje możliwość rozwijania skrzydeł.
 
Prywatnie jest żoną i mamą Aleksandra.
 
Interesują ją podróże i muzyka a wolny czas spędza jeżdżąc na rowerze i czytając książki.

Ewa Bielecka-Nowakowska

Z wykształcenia pedagog i logopeda, praktyk zajmujący się od ponad 15 lat zaburzeniami komunikacyjnymi. Ukończyła studia doktoranckie w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie oczekuje na obronę rozprawy doktorskiej „Kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem”. Nauczyciel akademicki państwowych i prywatnych uczelni pedagogicznych w Warszawie. Asystent naukowy w Ośrodku Projektowym WFCH Centrum Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W ramach projektu badawczego specjalista-praktyk w zespole prowadzonym przez dr. hab. Jana Cieciucha, prof. UKSW opracowującym narzędzia do kompleksowej diagnozy osobowości dzieci i młodzieży „Opracowanie i upowszechnianie narzędzi diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną – obszar osobowościowy oraz obszar społeczno- emocjonalny.
Jej pasją zawodową jest praca z osobami ze spektrum autyzmu. Autorka publikacji z tematyki komunikacji osób z autyzmem, prowadzi badania dotyczące indywidualnych kodów komunikacyjnych i rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami autystycznymi. Autorka Zeszytów Ćwiczeń Logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy.
Właściciel Centrum Terapii i Rozwoju Logolekcje w Warszawie.
Współtwórca kampanii społecznej „Dwa słowa na dwa lata, to…o 270 za mało. Konsultacje logopedyczne dla dzieci od urodzenia do 3 roku życia” oraz autorka inicjatywy AkcjakomunikAACja zwracającej uwagę na problem nierównego traktowania w społeczeństwie osób, które nie mają możliwości komunikacji werbalnej.
Jej pracy w szkole Eduventura towarzyszą słowa, „powinniśmy (…) uczyć się aby wiedzieć, tzn. aby zdobyć narzędzia rozumienia; uczyć się, aby działać, aby móc oddziaływać na swoje środowisko; uczyć się aby żyć wspólnie , aby uczestniczyć i współpracować z innymi na wszystkich płaszczyznach działalności ludzkiej; wreszcie, uczyć się, aby być (…)”. Słowa te pochodzą z raportu UNESCO „Edukacja: jest w niej ukryty skarb”. Uważa, że wszystkie działania w szkole Eduventura powinny pokazać jakim skarbem jest edukacja oraz jakie diamenty są wśród dzieci. Działa dla dobra dzieci i pokazuje ich piękno, szczególnie te ukryte.

Sławomir Ryszard Dudziński

Dyrektor Operacyjny
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi projektami biznesowymi, tworzeniu strategii firmy i modelowaniu procesów biznesowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach technologicznych, krajowych spółkach kapitałowych i strategicznych spółkach Skarbu Państwa.
Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Zdobytą wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wspierając organizację wszystkich placówek oświatowych Eduventura.
Odpowiada za realizację strategii spółki, wykonanie budżetu i planów strategicznych, analizę kosztów oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Nadzoruje też proces rekrutacji i zatrudnienia.
Rodzina jest jest dla niego na pierwszym miejscu: żona i trójka wspaniałych dzieci.

Marta Niedźwiecka

Nauczyciel języka polskiego

Nauczycielka i dziennikarka, scenarzystka i redaktor programów telewizyjnych. Trenerka. Ekspertka w dziedzinie komunikacji i wzmocnienia wizerunku.

Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również Studia Podyplomowe na Wydziale Psychologii UW ze specjalnością Trener Umiejętności Poznawczych.

Całe swoje życie zawodowe jest blisko edukacji, kultury i zdrowia. Posiada certyfikaty ukończenia szkoleń i kursów Polskiego Instytutu Miltona Ericksona, Wiedeńskiej Szkoły Badań Klinicznych, certyfikat trenersko-coachingowy z „Podejścia Transformacyjnego w coachingu indywidualnym i zespołowym” oraz certyfikat ukończenia całorocznych zajęć edukacyjnych „Akademii Dziennikarzy Medycznych”, poświęconych najnowszym terapiom w szeroko pojętej profilaktyce zdrowia.

Prowadzi indywidualne warsztaty z komunikacji, wzmocnienia wizerunku i motywacji.

Współpracuje z dziećmi i młodzieżą przy Ogólnoświatowym Projekcie „ Odyseja Umysłu”. Szeroko pojęta edukacja to dla niej nie tylko sposób na życie, to przede wszystkim sposób na stały i twórczy rozwój.

W pracy z dziećmi i młodzieżą odwołuje się do koncepcji terapii Miltona Ericksona, która oprócz pracy na zasobach, zwraca szczególną uwagę na pozytywną energię i wewnętrzną siłę człowieka.

Od początku pracy zawodowej związana jest z dziennikarstwem radiowym i telewizyjnym. Jest wieloletnią animatorką kultury i instruktorką teatralną oraz autorką scenariuszy i realizatorką programów telewizyjnych o tematyce popularno-naukowej.

Jej hobby to literatura, muzyka, sztuki piękne i taniec Lindy hop.

Prywatnie jest mamą trójki dzieci.

W Szkole i Liceum Eduventura uczy języka polskiego.

Agnieszka Oleszczuk

Nauczyciel języka polskiego i szkolny logopeda
 

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek logopedia ogólna i kliniczna z dydaktyką polonistyczną). Praktykę zawodową zdobywała w szkołach podstawowych i poradniach logopedycznych. Język polski od zawsze jest jej zamiłowaniem. W logopedii najlepiej czuje się w tematach wczesnej interwencji logopedycznej oraz kompetencjach komunikacyjnych dzieci. Dodatkowo podjęła studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Prywatnie jest miłośniczką kotów oraz rękodzieła. Interesuję się literaturą współczesną oraz klasycznym kinem.

małgorzata młynarczyk

Nauczyciel matematyki

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiowała na Wydziale Fizyki w Nauczycielskim Kolegium Fizyki.

Matematyka to jej pasja. Uważa, że matematyczny świat cyfr, równań, wykresów i wzorów ma wpływ na umiejętność analizowania i logicznego myślenia – umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie i wykorzystywane we wszystkich dziedzinach życia.

Do każdego ucznia podchodzi indywidualnie starając się wykorzystać jego potencjał.

Nie tylko uczy matematyki ale też pokazuje jej zastosowanie w praktyce.

Na jej lekcjach uczniowie zgłębiają wiedzę poszczególnych działów bawiąc się matematyką..

otton roubinek

Nauczyciel matematyki

Doświadczony, wieloletni nauczyciel, zakochany w swoim zawodzie, uwielbiający pracę z młodzieżą.
Potrafi nawiązać z każdym bardzo dobry kontakt. Jest pozytywnie nastawiony do życia i nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Polubienie matematyki przez tych, którzy przed nią uciekają jest u jego uczniów regułą.
Przez 15 lat pracował w szkole w Niemczech a pozostałe lata w szkołach w Polsce.
Ukończył Politechnikę Warszawską jako mgr inż. mech., studiował w SGPiS, ukończył Studia Pedagogiczne, Studia Podyplomowe oraz zdobył certyfikaty językowe i uprawnienia lektora. W dalszym ciągu kontynuuję naukę.
Uwielbia muzykę, gra w brydża, uczęszcza na treningi a wolny czas spędza z wnukami. Kocha pracę z młodzieżą i przekonuje wszystkich, że matematykę można zrozumieć, polubić a nawet się z nią zaprzyjaźnić.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska

Zuzia Jastrzębska-Krajewska – z wykształcenia terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Skończyła I edycję studiów podyplomowych „Matematycznie uzdolnione dzieci: diagnoza, wspieranie rozwoju i edukacja” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie pracuje jako asystent w Katedrze Pedagogiki Małego Dziecka na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.

W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania nt.: Zadatki uzdolnień matematycznych u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Diagnoza i formy ich rozwijania.
Promotorem rozprawy doktorskiej jest prof. dr hab. E. Gruszczyk-Kolczyńska.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska w swojej pracy związanej z edukacją matematyczną wykorzystuje metody prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Zastosowania Dziecięcej Matematyki® w praktyce uczyła się na wielu kursach prowadzonych przez Panią Ewę Zielińską.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska jest Prezesem Zarządu Fundacji Wspomagania Rozwoju Dzieci Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Prowadzi rownież media społecznościowe (instagram @pani__zuzia / facebook Pani Zuzia) oraz bloga (www.jastrzebska-krajewska.pl), gdzie dzieli się z rodzicami wiedzą na temat edukacji matematycznej od najmłodszych lat. Jest inicjatorką i pomysłodawczynią akcji #20minutdlaMATEMATYKI –> sposobu na edukacją matematyczną w codzienności.

Drugim obszarem zainteresowań i pracy Zuzi Jastrzębskiej-Krajewskiej jest edukacja muzyczna dzieci. Skończyła I i II st. Państwowej Szkoły Muzycznej w Olsztynie w klasie waltorni. Na studiach licencjackich zrobiła specjalizację z wykorzystania metody C. Orffa w zajęciach muzyczno-ruchowych. Dawniej prowadziła rytmikę w kilku warszawskich przedszkolach. Obecnie szkoli nauczycieli z prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu.

W Szkole Eduventura Zuzia Jastrzębska-Krajewska pracuje projektowo z dziećmi i młodzieżą na wszystkich poziomach kształcenia. Poprowadzi też szkolenia z zakresu dziecięcej matematyki dla całej kadry naszej szkoły i przedszkola oraz przeprowadza diagnostykę uzdolnień matematycznych.

KAROLINA PLUTA

Nauczyciel geografii
 
Absolwentka geografii na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kontynuuje naukę w zakresie geografii fizycznej na studiach magisterskich. Równocześnie realizuje drugi etap bloku pedagogicznego, udoskonalając swoje umiejętności pracy z uczniami.
 
Uczestniczka marszów na orientację oraz szkoleń terenowych w Białej Podlaskiej i Olecku.
 
Wielbicielka wycieczek krajoznawczych, wierząca że to właśnie w terenie można zrozumieć funkcjonowanie procesów o których uczy na zajęciach.
 
Pasjonatka rozwoju duchowego, filozofii wschodu i buddyzmu.

DAWID SIENKIEL

Nauczyciel biologii, przyrody i chemii

Absolwent Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Medycznej Szkoły Policealnej (kierunek: opiekun medyczny).

Wieloletni opiekun kolonijny, kierownik placówek wypoczynku oraz pilot wycieczek.

Od 2014 roku nauczyciel biologii i przyrody.

Od lat zaangażowany w edukację z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, edukacji zdrowotnej oraz kształtowania postaw proekologicznych.

W Szkole Eduventura uczy biologii, przyrody i chemii.

mateusz filipek

Nauczyciel fizyki
 
Absolwent fizyki medycznej na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, aktualnie doktorant w Zakładzie Fizyki Biomedycznej.
W pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z radiobiologią, dozymetrią promieniowania jonizującego oraz modelowaniem procesów zachodzących podczas ekspozycji materiału biologicznego na różne rodzaje promieniowania.
Od kilku lat prowadzi wykłady otwarte i zajęcia laboratoryjne z fizyki dla uczniów szkół podstawowych i liceów na Wydziale Fizyki UW.

EWA OTCETEN

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych, artystka, instruktorka plastyczna, organizatorka eventów.

Studiowała w prywatnej zawodowej szkole artystycznej Studio Sztuki, którą ukończyła jako projektant mody-stylista, a także w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Tkaniny i Ubioru (kierunek: Projektowanie Tkaniny Drukowanej).

Od wielu lat prowadzi artystyczne zajęcia cykliczne i warsztaty artystyczne – dla przedszkolaków, starszych dzieci i całkiem dorosłych osób.

Od kilku lat zajmuje się ekologią, a swoją wiedzę stara się przekazywać w przystępnej i ciekawej formie warsztatów.

W Szkole Eduventura odpowiada za edukację artystyczną i ekologiczną.

mariusz tkaczyk

Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie, instruktor szachowy.

Absolwent Wydziału Filozoficzno – Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego.

Jest osobą pozytywnie nastawioną do ludzi i chętnie podejmuje nowe wyzwania. Cierpliwość i wytrwałość pomagają mu w pracy nauczyciela oraz w osiąganiu zamierzonych celów.

Stale dokształca się podczas kursów zawodowych i kwalifikacyjnych. Ukończył kurs na wychowawcę wycieczek kolonijnych, szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia” oraz wiele szkoleń dotyczących pracy z dziećmi z trudnościami.

Uważa siebie za promotora historii, którego celem jest zainteresowanie młodzieży przeszłością.

Lubi wycieczki rowerowe i majsterkowanie.

W Szkole Eduventura uczy historii i prowadzi kółko szachowe.

DOROTA SZCZEPAŃSKA

Nauczyciel muzyki

Aktorka, multiinstrumentalistka, saksofonistka, pianistka, wokalistka.
Ukończyła Wydział Aktorsko-Wokalny Akademii Muzycznej w Łodzi.
Występowała na największych scenach muzycznych i teatralnych na świecie: na deskach teatru Tianqiao w Chinach, w Sisaket w Tajlandii, w USA podczas Parady Pułaskiego, w Australii, Omanie, Malezji, we Włoszech, Bułgarii, Francji, Grecji, na Malcie oraz w Wietnamie.
Brała udział w projektach prowadzonych na deskach Teatru Żydowskiego, Teatru Nowego oraz Teatru Wielkiego wraz z Sinfonia Varsovia.
Współpracowała ze Zbigniewem Wodeckim, Krystyną Prońko, Hanną Bielicką, Magdaleną Tul, Robertem Janowskim i innymi artystami sceny polskiej. Gościła w programach „Jaka to melodia?”, „Baw mnie. Kasia Kwiatkowska show”, „Kawa czy Herbata”, „Petersburski music show”.
Zagrała w serialu „Miłość na zakręcie”.
Od kilku lat prowadzi zajęcia wokalne i instrumentalne oraz dla dzieci i dorosłych.
W Szkole Eduventura uczy muzyki i prowadzi muzyczne koła zainteresowań.

antonina kwiatkowska

Nauczyciel tańca

Tancerka oraz dyplomowany instruktor tańca jazzowego.

Wiedzę i doświadczenie zdobywała trenując w formacji Freekies Adults, z którą zdobyła m. in. Mistrzostwo Polski federacji WADF 2017, 2018, 2019 oraz Mistrzostwo Świata federacji WADF 2019.

Na co dzień współpracuje z dziećmi oraz dorosłymi w Studio Tańca Spin Freekies.

Nieustannie dokształca się biorąc udział w warsztatach z różnych styli tanecznych, od hip hopu po taniec klasyczny. Jako tancerka pracowała przy produkcjach takich jak: Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Sylwester Szczęścia telewizji Polsat 2021.

W Szkole Eduventura prowadzi zajęcia taneczne.

Małgorzata Minchberg

Artystka wizualna, specjalistka ds. edukacji artystycznej, animatorka kultury, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie upowszechniania kultury, twórczyni projektów edukacyjnych.

Edukuje przez sztukę. Zajmuje się pielęgnowaniem postaw twórczych ludzi niezależnie od ich wieku, wykształcenia czy zdolności.

Laureatka I Warszawskiej Nagrody Edukacji Kulturalnej 2016 za projekt przybliżający sztukę współczesną w przestrzeni publicznej i w warszawskich instytucjach kultury różnym grupom młodzieży (np. zawodnikom Piłkarskiej Akademii Legii Warszawa, mistrzyniom stepowania czy matematycznie uzdolnionym gimnazjalistom). Nominowana do w/w nagrody w roku 2017 za interdyscyplinarny projekt dotyczący wychowania przez sztukę adresowany do kadr placówek edukacyjno-wychowawczych. W 2018 roku nagrodzona WNEK za długofalowy projekt wcielający edukację przez sztukę w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Radości.

Tytuł magistra obroniła z wyróżnieniem na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Tam też ukończyła Podyplomowe Studium Pedagogiczne. Absolwentka Podyplomowych Studiów Menagerskich dla Artystów i Animatorów Kultury Uniwersytetu Warszawskiego. Otworzyła przewód doktorski na Akademii Pedagogiki Specjalnej na Wydziale Edukacji Medialnej na temat „Interdyscyplinarna edukacja przez sztukę”.

Była nauczycielem (plastyki, sztuki, historii sztuki) na wszystkich poziomach systemowej edukacji oraz instruktorem sztuk wizualnych. Pełniła funkcję kierownika muzealnego Działu Edukacji w Oddziale Łazienek Królewskich w Warszawie.

Autorka i współautorka licznych projektów artystyczno-edukacyjnych, zrealizowanych przy współpracy z instytucjami edukacji, organizacjami samorządowymi (Centrum Edukacji Obywatelskiej, Przystanek Twórczość) i najważniejszymi instytucjami kultury Warszawy (Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Narodowym, Narodową Galerią Zachęta, Centrum Sztuki Współczesnej, Centrum Nauki Kopernik), z którymi podejmuje też działania jako edukatorka muzealna.

Autorka publikacji „Praca z dzieckiem utalentowanym” (2004) i licznych artykułów z zakresu pedagogiki twórczości w naukowych periodykach.

Wystawiała swoje prace w kraju i zagranicą (Galeria ŻAK w Gdańsku, Art w Płocku, Łaźnia w Gdańsku, Galeria Rzeźby w Warszawie, Academy of Fine Arts Manchester).

W Szkole Eduventura Malgorzata Minchberg prowadzi u cykliczne warsztaty dla starszych dzieci i młodzieży, których celem jest zbliżenie młodych ludzi do sztuki oraz pokazanie jej interdyscyplinarności. Warsztaty łączą sztukę i nauki ścisłe. Zajęcia odbywają się na terenie szkoły oraz w warszawskich galeriach sztuki i muzeach.

Małgorzata Minchberg dba też o rozwój kadry prowadząc szkolenia dla nauczycieli, których założeniem jest obudzenie interdyscyplinarnego myślenia o edukacji oraz wsparcie działań zespołowych.

mariusz selerski

Nauczyciel wychowania fizycznego
 
Ukończył studia na kierunku wychowanie fizyczne w AWF w Warszawie.
Przez 16 lat grał wyczynowo w piłkę nożną na pozycji bramkarza, w tym czasie rozgrywając spotkania na poziomie IV i III ligi polskiej. Ukończył też kurs dla kandydatów na sędziów piłki nożnej.
Nadal jest czynnym zawodnikiem piłki nożnej, a sport jest nierozłącznym elementem jego życia.
Animator tenisa ziemnego.
 
Obecnie jest w trakcie kursów trenerskich UEFA C oraz prowadzi treningi bramkarskie w klubie Legion Warszawa.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi, a prowadzenie zajęć sprawia mu ogromną przyjemność.

PIOTR BARWIŃSKI

Nauczyciel wychowania fizycznego i edukacji dla bezpieczeństwa

Absolwent Wyższej Szkoły Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Trener koszykówki oraz instruktor kulturystyki.

Posiada 10-letnie doświadczenie jako zawodnik i 7-letnie doświadczenie w roli trenera.

Jego pasją jest szeroko rozumiany sport: organizacja ciekawych zajęć sportowych, gier, zabaw dla dzieci i młodzieży, treningów koszykówki i zajęć personalnych oraz organizacja obozów sportowych.

Praca przynosi mu dużo radości i satysfakcji.

Poza sportem  interesuje się elektroniką, programowaniem oraz zajmuje się opieką nad psami (behawiorysta/petsitter).

sylwia benichou

Nauczyciel języka angielskiego i francuskiego

Ukończyła Nauczanie Języków Obcych (języka angielskiego i francuskiego) na Uniwersytecie Warszawskim. Uzyskała tytuł magistra filologii angielskiej ze specjalizacją język dyplomacji i instytucji międzynarodowych we Wszechnicy Polskiej.

Posiada uprawnienia egzaminatora DELF/DALF z języka francuskiego.

Ukończyła wiele kursów i szkoleń związanych z metodyką nauczania języków obcych.

Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała ucząc w szkole podstawowej, szkole językowej oraz pracując jako wychowawca na półkoloniach.

Jest miłośniczką kultury francuskiej i pasjonatką podróży.

Joanna Frąckiewicz

Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie

Absolwentka studiów historycznych na Uniwersytecie Gdańskim.

Wierzy, ze ciekawość poznawcza każdego człowieka jest wpisana w jego naturę. Stara się być wsparciem i przewodnikiem w tym naturalnym procesie.

Historia to efekt działań wielu ludzi, którzy tworząc ją mogli popełniać błędy. Inspiruje uczniów do identyfikowania tych błędów bo uważa, że istotna jest wiedza gdzie w narracji historycznej kończą się fakty, a zaczynają opinie.

BEATA PRZYBUŁEK

Nauczyciel języka angielskiego.

Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego będącego jednostką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktualnie kontynuuję swoje kształcenie na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada doświadczenie w pracy jako nauczyciel języka angielskiego, również z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i z potrzebą kształcenia specjalnego.

Beata Przybułek uczy języka angielskiego w Szkole Podstawowej Eduventura.

Karolina Bruder

Nauczyciel języka angielskiego i francuskiego.

Lektor języka angielskiego i francuskiego na etapie przedszkolnym, wczesnoszkolnym i podstawowym.

Ukończyła nauczanie języków obcych, francuskiego i angielskiego, na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie wznowiła studia magisterskie na kierunku filologia angielska ze specjalizacją dyplomacja międzynarodowa.

Nauczać zaczęła już w liceum udzielając prywatnych lekcji. Pasja nauczania doprowadziła ją kolegium nauczycielskiego i zaraz po studiach do rozpoczęcia współpracy ze szkołą językową oraz uzyskania statusu egzaminatora DELF z języka francuskiego.

Uważa, że człowiek uczy się całe życie, więc mimo wielu przebytych projektów i lat doświadczeń w pracy z dziećmi w różnym wieku, wciąż pogłębia swoją wiedzę uczęszczając na różne kursy i szkolenia rozwijające umiejętności nauczania języków obcych oraz pracy z dziećmi.

monika puzdrakiewicz

Wicedyrektor.

Nauczyciel języka niemieckiego oraz egzaminator maturalny z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora. Ukończyła także studia podyplomowe z wiedzy o kulturze oraz integracji europejskiej. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Lubi nowe wyzwania, projekty teatralne (oczywiście w języku niemieckim) i eksperymenty kulinarne..

ALEKSANDRA CYREK

Nauczyciel języka angielskiego

Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie w trakcie studiów magisterskich na kierunku filologia angielska.

Doświadczenie zdobywała udzielając korepetycji z języka angielskiego i niemieckiego, co sprawiało jej satysfakcję i przyczyniło się do późniejszej decyzji o wyborze zawodu nauczyciela.

Chce zarażać uczniów pasją do nauki języków obcych. Sama uczy się obecnie języka hiszpańskiego i portugalskiego.

W wolnych chwilach najbardziej ceni sobie czas spędzony z najbliższymi i spokojne wieczory z dobrą książką w ręku.

KATARZYNA WISKA-KOŚNIK

Nauczyciel języka angielskiego
 
Studiowała Filologię Angielską w Kolegium Języków Obcych. Absolwentka wydziału Uniwersytetu Warszawskiego przy Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego.
Nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w szkołach językowych oraz pracy jako lektor języka angielskiego w międzynarodowych firmach. Od lat interesuje się językami obcymi, modą oraz muzyką współczesną.
Uwielbia zwierzęta oraz kuchnię śródziemnomorską.
W szkole Eduventura uczy języka angielskiego.

Magdalena Dudziak

Nauczyciel języka angielskiego

Studiowała Języki Specjalistyczne (angielski i niemiecki) na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Tłumaczenia Audiowizualne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Nauczycielka i tłumaczka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Od lat interesuje się wielojęzycznością i propaguje dwujęzyczność zamierzoną u dzieci.

Uwielbia dalekie podróże z plecakiem, teatr i literaturę.

W szkole Eduventura uczy języka angielskiego.

MARTA MALEJCZYK

Psycholog
 
Ukończyła psychologię kliniczną na SWPS oraz podyplomowo przygotowanie pedagogiczne i interwencję kryzysową.
 
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, z osobami doświadczającymi przemocy, z zaburzeniami psychicznymi, osobowości, trudnościami emocjonalnymi, w kryzysie i chorującymi przewlekle.
 
Pracowała m.in. w Ogólnopolskim Pogotowiu „Niebieska Linia” udzielając wsparcia osobom doświadczającym przemocy w rodzinie. Prowadziła terapie psychologiczne dla podopiecznych Fundacji Doliczony Czas oraz Fundacji Psyche Soma Polis. Pracowała z dziećmi i młodzieżą w świetlicy socjoterapeutycznej. Doświadczenie zdobywała również na całodobowym oddziale psychiatrycznym w Klinice Psychiatrii, Stresu Bojowego i Psychotraumatologii Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie, na całodobowym oddziale psychiatrycznym Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie oraz w Klinice Neurochirurgii w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
 
Udziela wsparcia psychologicznego dzieciom, młodzieży i dorosłym. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach.
 
W przedszkolu, szkole i liceum Eduventura jest psychologiem i członkiem zespołu psychologiczno-pedagogiczneg

MILENA WIŚNIEWSKA

Psycholog

Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, na kierunku psychologia.

Doświadczenie zdobywała podczas praktyk zawodowych w rożnego rodzaju placówkach oświatowych oraz działając jako wolontariusz, m.in. w ośrodku karnym dla nieletnich oraz ośrodku dla cudzoziemców.

Od najmłodszych lat wiedziała, że swoją przyszłość chce wiązać z edukacją.

Prywatnie, miłośniczka psów i kotów oraz fotografii.

AGNIESZKA KOTWICKA

Psycholog

Ukończyła psychologię społeczną na SWPS w Warszawie. Kontynuuje podyplomowe studia Przygotowanie Pedagogiczne dla Psychologów.

Doświadczenie w pracy z ludźmi zdobywała między innymi prowadząc warsztaty dla dzieci, ale też zarządzając kilkuosobowym zespołem pracowników. Chce rozwijać się zawodowo pracując z nastolatkami i dziećmi.

Prywatnie lubi pływać oraz spędzać czas z dwójką swoich dzieci.

iga lachowicz

 Psycholog
 
Absolwentka psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Diagnoza Psychologiczna w Praktyce Klinicznej na SWPS w Warszawie.
 
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i w prowadzeniu warsztatów. Działała jako wolontariusz w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie.

Zofia Rzepiak

Zofia Rzepiak – pedagog specjalny

Absolwentka pedagogiki specjalnej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami z zakresu niepełnosprawności intelektualnej oraz niedostosowania w funkcjonowaniu społecznym.
Doświadczenie zawodowe uzyskała pracując w szkołach integracyjnych oraz ogólnodostępnych. Od wielu lat jest również wychowawcą na obozach integracyjnych.
Odbyła praktyki zawodowe  
w przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.

W Szkole Eduventura pełni funkcję pedagoga specjalnego.

MAGDA LEWARTOWSKA

 Pedagog specjalny

Absolwentka Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie, gdzie ukończyła studia pedagogiczne ze specjalizacją z pedagogiki resocjalizacyjnej.

Stale dba o rozwój swoich kompetencji i warsztatu pracy. Odbyła kursy m.in. z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, bajkoterapii oraz terapii złości u dzieci.

Obecnie realizuje studia podyplomowe z diagnozy, rewalidacji i terapii pedagogicznej.

Ceryfikowana instruktorka terapii uzależnień.

Jej misją jest niesienie pomocy i wsparcia dzieciom, które na co dzień zmagają się z problemami i ograniczeniami wpływającymi na ich proces wychowania, kształcenia i socjalizacji.

Agnieszka Banach

Logopeda

Jest absolwentką logopedii z audiologią, ze specjalnością logopedia kliniczna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również Medyczne Studium Zawodowe im. prof. St. Liebharta w Lublinie zdobywając tytuł Protetyka Słuchu.

Doświadczenie zawodowe uzyskała prowadząc terapie logopedyczne w Instytucie Edukacji Logopedycznej w Lublinie oraz w Studenckiej Poradni Logopedycznej Naukowego Koła Logopedów i Audiologów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

W przedszkolach prowadziła zajęcia logorytmiczne oraz uczyła dzieci
podstaw języka migowego. Odbyła praktyki zawodowe w poradniach
psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.

Jest też certyfikowanym terapeutą ręki.

W Szkole Eduventura i Przedszkolu Eduventura Agnieszka Szymańska prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży.

MAGDALENA GRABOWSKA

Magdalena Grabowska – logopeda

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta ręki I i II stopnia

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek logopedia ogólna i kliniczna ze specjalizacją glottodydaktyczną). Swoją wiedzę zdobywała także na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Od października 2021 roku jest również słuchaczką studiów podyplomowych z zakresu Neurologopiedii oraz Wczesnej Interwencji Neurologopedycznej.

Doświadczenie zawodowe uzyskała współpracując z placówkami oświatowymi i terapeutycznymi.

W bezpośredniej pracy z dziećmi oraz rodzicami przyjmuje postawę podążającą. Swoją pracę terapeutyczną opiera na bliskiej relacji terapeutycznej z dzieckiem oraz systematycznej współpracy z rodzicami. Wykonywanie zawodu logopedy od lat sprawia jej ogromną radość i satysfakcję.
Prywatnie miłośniczka zwierząt i słodkich wypieków

sylwia matuszczyk

fizjoterapeuta oraz terapeuta integracji sensorycznej

Absolwentka studiów pierwszego stopnia na Wydziale Wojskowo-Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz studiów drugiego stopnia na Wydziale Medycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Nieustannie poszerza swoją wiedzę z zakresu terapii dzieci biorąc udział w licznych szkoleniach. Ukończyła kursy: Terapia Neurotaktylna wg S. Masgutowej, Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy oraz kurs kinesiotapingu.

AGNIESZKA SZYMAŃSKA

Pedagog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia o kierunku pedagogika specjalna i specjalności: surdopedagogika, wychowanie przedszkolne.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w warszawskich placówkach przedszkolnych oraz w szkole podstawowej, gdzie pracowała też z dziećmi z wadą słuchu, niepełnosprawnością intelektualną oraz z dziećmi ze spektrum autyzmu.

Nieustannie udoskonala swój warsztat pracy uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach.

W pracy z dziećmi stawia na indywidualne podejście i bezpośredni kontakt oparty o wzajemne zaufanie i współpracę.

PAULINA SZELERSKA

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Pedagog, animator kultury, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, instruktor rytmiki oraz artystka.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale pedagogicznym, kierunek kulturalno-oświatowy oraz Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie, kierunek edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.

Brała udział w licznych kursach i szkoleniach o tematyce:
• Integracja sensoryczna (SI),
• Trudne zachowania wśród uczniów,
• Kreatywne warsztaty muzyczne,
• Porozumienie bez Przemocy,
• ADHD dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
• Autyzm i komunikacja alternatywna,
• Trening umiejętności społecznych TUS,
• Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym.

Praca z dziećmi to jej pasja. Zajmuje się tym od ponad 10 lat. Mając doświadczenie w pracy na scenie (przez 23 lata była artystką PZLPiT „Mazowsze”), przekazuje dzieciom miłość do śpiewu i tańca.
Brała udział w licznych projektach z artystami polskimi i zagranicznymi na wielu scenach świata.

Miłośniczka i właścicielka kotów syberyjskich i psa rasy buldog francuski. Lubi wycieczki rowerowe i spotkania w gronie przyjaciół oraz rodziny, dla których chętnie przyrządza różne smakołyki.

MARIA MARCINKIEWICZ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Studia licencjackie ukończyła na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną. Studia magisterskie realizowała na kierunku surdopedagogika i terapia pedagogiczna.

Odbyła praktyki zawodowe w poradniach
psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.

Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Zdobyła certyfikaty szkoleń z zakresu takich metod jak glottodydaktyka, pozytywna dyscyplina, czy dziecięca matematyka.

Prywatnie uwielbia górską wspinaczkę. Gdy tylko nadarzy się okazja pakuje plecak i ucieka w Tatry szukając nowych przygód.

Jej pasją jest muzyka. W wolnych chwilach trenuje grę na skrzypcach i śpiew.

MARZENA HERNIK-SKRZEK

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
 
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska w zakresie literaturoznawstwa i językoznawstwa oraz w zakresie specjalność nauczycielska. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.

Odbyła szereg szkoleń, m.in. z zakresu pozytywnej dyscypliny, zaburzeń integracji sensorycznej, technik wyciszających, nauki pisania i czytania metodą Glotto, dziecięcej matematyki oraz treningu umiejętności społecznych.

Praktykę zawodową zdobywała w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi.

Za priorytet w pracy uważa rozwój osobowości dziecka na miarę jego indywidualnych zdolności. Każdego dnia stara się stymulować samodzielność praktyczną, poznawczą i społeczną dzieci, ich dociekliwość, motywację do uczenia się, kreatywność oraz wytrwałość w pokonywaniu trudności.

Prywatnie pasjonatka filmu i festiwali filmowych, a także podróży i sportu, zwłaszcza tenisa ziemnego. Mama dwójki nastolatków.

renata Mętel

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego.
Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunkach: Pedagogika dla Nauczycieli bez Przygotowania Pedagogicznego oraz Edukacja początkowa i Reedukacja.

Obecnie jest studentką Studiów Podyplomowych dla Nauczycieli o kierunku Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu.

Praktykę w zawodzie nauczyciela zdobywała w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi, gdzie odbyła szkolenia m.in. z zakresu pozytywnej dyscypliny, Glottodydaktyki – metody prof. Bronisława Rocławskiego, dziecięcej matematyki – metody prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej oraz szkolenia dotyczące zaburzeń integracji sensorycznej.

W pracy zawodowej oraz w wychowywaniu swoich dwóch nastoletnich córek kieruje się przesłaniem Hoddinga Cartera: „Są dwie trwałe rzeczy, które możemy dać naszym dzieciom: pierwsza to korzenie, druga – to skrzydła”.

Jest przekonana, że dzieci najlepiej uczą się i rozwijają poprzez zabawę, gdyż ta forma aktywności jest im najbliższa.

Wolny czas uwielbia spędzać z rodziną oraz przyjaciółmi. Jeżeli znajdzie chwilę tylko dla siebie, czyta książki w towarzystwie swoich trzech psów.

katarzyna Głodek

Asystent nauczyciela

Ukończyła Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk Społecznych (kierunek: Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza i pracy socjalnej).
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w szkołach oraz w Poradni Leczenia Uzależnień.

Pracą z dziećmi zajmuje się od ponad 10 lat.

Prywatnie miłośniczka  jazdy na rowerze, ogrodnictwa oraz naprawy/renowacji starych mebli.

ALICJA SEMPKA

Asystent nauczyciela

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, kierunek: pedagogika specjalna: resocjalizacyjna i opiekuńczo-wychowawcza.

Doświadczenie zdobywała podczas praktyk studenckich w szkołach podstawowych z oddziałami integracyjnymi.

Jej pasją jest gotowanie i podróże.

URSZULA DOŁŻYŃSKA

Asystent nauczyciela

Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika specjalna.

Pełna optymizmu i entuzjazmu. Otwarta na nowe doświadczenia i zdobywanie umiejętności potrzebnych do pracy z dziećmi.

Interesuje się aktorstwem głosowym, a w wolnym czasie lubi spędzić czas z dobrym filmem bądź książką.

magdalena błażejczyk

Asystent nauczyciela

Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na ostatnim roku studiów pedagogicznych. Przyszłość na stałe wiąże z edukacją wczesnoszkolną, bo jak sama o sobie mówi jest stworzona do pracy z małymi dziećmi, które każdego dnia wywołują uśmiech na jej twarzy a ich postępy mobilizują ją do pracy. Jest osobą o niezwykle łagodnym usposobieniu. Każdy dzień swojego życia traktuje jako wyzwanie. W wolnych chwilach lubi zaczytać się w dobrej książce z kubkiem gorącej herbaty w ręku.

Jan Makowski

Jan Makowski – sekretarz szkoły Eduventura

Absolwent liceum ogólnokształcącego oraz technikum weterynaryjnego.

Odpowiada za obsługę sekretariatu szkolnego i szkolnej biblioteki.

Prywatnie miłośnik zwierząt. Pasjonat jeździectwa. Uczestnik wielu
zawodów jeździeckich. Instruktor jazdy konnej na obozach dla dzieci
i młodzieży. Posiada brązową i srebrną odznakę jeździecką.

Magdalena Nosko-Goszczyńska

neurologopeda kliniczny, terapeuta AAC (Augumentative and Alternative Communication – Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej), terapeuta NDT-Bobath (Metoda Bobath ang. neuro-developmental treatment – terapia neuro-rozwojowa),
wykładowca akademicki, stażysta ACTIVEatingClinicMasseyUniversity,
założycielka facebookowej grupy Talerz Neurologopedy Slt.

W Szkole Eduventura pełni funkcję konsultanta z zakresu neofobii żywieniowych oraz ARFID (Avoidant Restrictive Food Intake Disorder- zaburzenia odżywiania polegające na unikaniu lub ograniczaniu przyjmowania pokarmów), nadzoruje budowanie planów terapeutycznych z zakresu rozszerzania diety dziecka, prowadzi szkolenia dla nauczycieli i rodziców.

MILENA PELCZARSKA

Milena Pelczarska

Dietetyk odpowiedzialny za posiłki dla Przedszkola i Szkoły Eduventura

Szefowa firmy SmaczneGO przygotowującej śniadania, obiady i podwieczorki dla naszych przedszkolaków i uczniów.

Z zamiłowania i wykształcenia dietetyk i dietetyk kliniczny a także coach dietetyki i zdrowego żywienia, kuchmistrz kraju Walia.

Doświadczenie i wiedzę kulinarną zdobywała we Włoskiej Akademii Kulinarnej, Walijskiej Akademii Kulinarnej, podczas warsztatów w paryskiej Le Cordon Bleu oraz brytyjskiej Culinary College and School of Artisan Food. Sam warsztat kulinarny szlifowała w Walii pod czujnym okiem dawnego asystenta Gordona Ramseya szefa Jasona Hughes’a.

Kuchnia SmaczneGO to miejsce, w którym dania kuchni polskiej przenikają się z daniami kuchni świata. Każde danie opuszczające kuchnię sporządzane jest na miejscu, wyłącznie w oparciu o świeże, pełnowartościowe produkty oraz przygotowywane jest według sztuki kulinarnej i w oparciu o wiedzę dietyczną.