kadra eduventury

Ewa Bielecka-Nowakowska

Dyrektor szkoły
Eduventura

Bartosz
Kondrat

Wicedyrektor Szkoły Eduventura /​​ nauczyciel muzyki

Monika Bis-Cimochowska

prezes zarządu
założycielka Szkoły Eduventura

Sławomir Ryszard Dudziński

 Członek Zarządu Eduventury
Dyrektor Operacyjny

Magdalena Nosko-Goszczycka

neurologopeda kliniczny, terapeuta AAC

Ewa
Otceten

edukacja artystyczna i ekologiczna

Zuzia Jastrzębska- Krajewska

Dziecięca
matematyka

Beata
Przybułek

nauczyciel
języka angielskiego

Małgorzata
Minchberg

Pole
Sztuki

Aneta Babiuk-Massalska

 szkolny
psycholog

Anna Podleśna
-Guarize

nauka
tańca

Sebastian
Łukomski

terapeuta –
praktyk

Agnieszka
Szadziewska

nauczyciel edukacji przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej

Sylwia
Kaczor

Pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej

Karolina
Grzelczak

nauczyciel języka
angielskiego i francuskiego

Melania
Deresz

nauczyciel
fizyki

Marta
Szulc

nauczyciel wychowania fizycznego

Marta
Niedźwiecka

nauczyciel języka
polskiego

Agnieszka
Szymańska

szkolny
logopeda

Gabriella
Bilicz

nauczyciel edukacji przedszkolnej

Karolina
Sternik

 nauczyciel historii, WOS-u, historii sztuki, informatyki i techniki.

Krystyna
Deresz

nauczyciel
chemii

Urszula
Stepaniuk

nauczyciel przyrody,
biologii, geografii

Daniel
Montaño

nauczyciel języka
hiszpańskiego i angielskiego

Paweł
Dobrzański

Szef Kuchni “Posmakuj” restauracji , przygotowującej jedzenie dla Szkoły i Przedszkola Eduventura

Ewa Bielecka-Nowakowska

Z wykształcenia pedagog i logopeda, praktyk zajmujący się od ponad 15 lat zaburzeniami komunikacyjnymi. Ukończyła studia doktoranckie w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie oczekuje na obronę rozprawy doktorskiej “Kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem”. Nauczyciel akademicki państwowych i prywatnych uczelni pedagogicznych w Warszawie. Asystent naukowy w Ośrodku Projektowym WFCH Centrum Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W ramach projektu badawczego specjalista-praktyk w zespole prowadzonym przez dr. hab. Jana Cieciucha, prof. UKSW opracowującym narzędzia do kompleksowej diagnozy osobowości dzieci i młodzieży „Opracowanie i upowszechnianie narzędzi diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną – obszar osobowościowy oraz obszar społeczno- emocjonalny.
Jej pasją zawodową jest praca z osobami ze spektrum autyzmu. Autorka publikacji z tematyki komunikacji osób z autyzmem, prowadzi badania dotyczące indywidualnych kodów komunikacyjnych i rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami autystycznymi. Autorka Zeszytów Ćwiczeń Logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy.
Właściciel Centrum Terapii i Rozwoju Logolekcje w Warszawie.
Współtwórca kampanii społecznej „Dwa słowa na dwa lata, to…o 270 za mało. Konsultacje logopedyczne dla dzieci od urodzenia do 3 roku życia” oraz autorka inicjatywy AkcjakomunikAACja zwracającej uwagę na problem nierównego traktowania w społeczeństwie osób, które nie mają możliwości komunikacji werbalnej.
Jej pracy w szkole Eduventura towarzyszą słowa, “powinniśmy (…) uczyć się aby wiedzieć, tzn. aby zdobyć narzędzia rozumienia; uczyć się, aby działać, aby móc oddziaływać na swoje środowisko; uczyć się aby żyć wspólnie , aby uczestniczyć i współpracować z innymi na wszystkich płaszczyznach działalności ludzkiej; wreszcie, uczyć się, aby być (…)”. Słowa te pochodzą z raportu UNESCO „Edukacja: jest w niej ukryty skarb”. Uważa, że wszystkie działania w szkole Eduventura powinny pokazać jakim skarbem jest edukacja oraz jakie diamenty są wśród dzieci. Działa dla dobra dzieci i pokazuje ich piękno, szczególnie te ukryte.

Bartosz Kondrat

Nauczyciel muzyki

Absolwent wydziału Edukacji Artystycznej w zakresie Sztuki Muzycznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
W swojej karierze jako muzyk nagrał 5 albumów i zagrał ponad 1000 koncertów w Europie i Azji z zespołem muzyki celtyckiej “Shannon”.

Spędził 11 lat w Irlandii grając koncerty z wieloma lokalnymi zespołami m.i. z bluesowym zespołem “One Horse Pony” i współtworzył duet “Pixie and The King”.
W 2015 wraz z zespołem “Mahoo” wygrał talent show “Busker Abu” w Irlandzkiej telewizji TG4. Po powrocie do Polski dołączył do zespołu Soul Connection Gospel Group.

Od zawsze edukacja muzyczna była jego pasją. W Polsce, jak i zagranicą, uczył w szkołach publicznych i prywatnych przedmiotu muzyka oraz udzielał lekcji indywidualnych ucząc gry na instrumentach (gitara, gitara basowa, ukulele i pianino).
Podczas jego lekcji dzieci wykorzystują zestaw instrumentów Carla Orffa i ukulele.
W ramach zajęć dodatkowych istnieje możliwość dołączenia do Zespołu Wokalnego czy Zespołu Pop-Rockowego oraz możliwość indywidualnej nauki gry na gitarze, gitarze basowej, ukulele i pianinie

Monika Bis-Cimochowska

Prezes Zarządu / Założycielka
Eduventura jest spełnieniem jej marzenia o szkole idealnej. Po latach poszukiwań, podróży, podpatrywania różnych systemów i rozwiązań, inspiracji autorytetami z dziedziny edukacji i nie tylko postanowiła stworzyć własną, wyjątkową szkołę, również dla swoich dzieci. Szkołę, do której wszyscy będą przychodzić z radością, w której będą się rozwijać i wzajemnie inspirować. Szkołę, opierającą relacje na szacunku, akceptacji i tolerancji. Szkołę, która jest otwarta dla wszystkich dzieci, również tych wyjątkowych, które nie odnajdują się w tradycyjnym systemie. Szkołę z indywidualnym podejściem do każdego dziecka, rodzica i nauczyciela.
Eduventura nie jest jej przedsięwzięciem biznesowym. Powstała z potrzeby serca i miłości do dzieci.
Monika Bis-Cimochowska pracowała na kierowniczych stanowiskach w krajowych i międzynarodowych instytucjach finansowych przy tworzeniu wielu nowych przedsięwzięć: funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, pracowniczych programów emerytalnych oraz zakładów ubezpieczeń. Pracowała dla Komisji Unii Europejskiej jako członek międzynarodowych zespołów eksperckich oraz współtworzyła lokalne akty prawne.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek Finanse i Bankowość).
Eduventura jest jej autorskim przedsięwzięciem, które narodziło się po latach poszukiwań. Prywatnie żona Grzegorza (https://www2.deloitte.com/pl/pl/profiles/gcimochowski.html) oraz mama trójki dzieci: Anielki, Krzysia i Florentynki.

Sławomir Ryszard Dudziński

Członek Zarządu Eduventury / Dyrektor Operacyjny
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi projektami biznesowymi, tworzeniu strategii firmy i modelowaniu procesów biznesowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach technologicznych, krajowych spółkach kapitałowych i strategicznych spółkach Skarbu Państwa.
Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Zdobytą wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wspierając organizację wszystkich placówek oświatowych Eduventura.
Odpowiada za realizację strategii spółki, wykonanie budżetu i planów strategicznych, analizę kosztów oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Nadzoruje też proces rekrutacji i zatrudnienia.
Rodzina jest jest dla niego na pierwszym miejscu: żona i trójka wspaniałych dzieci.

Magdalena Nosko-Goszczyńska

neurologopeda kliniczny, terapeuta AAC (Augumentative and Alternative Communication – Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej), terapeuta NDT-Bobath (Metoda Bobath ang. neuro-developmental treatment – terapia neuro-rozwojowa),
wykładowca akademicki, stażysta ACTIVEatingClinicMasseyUniversity,
założycielka facebookowej grupy Talerz Neurologopedy Slt.

W Szkole Eduventura pełni funkcję konsultanta z zakresu neofobii żywieniowych oraz ARFID (Avoidant Restrictive Food Intake Disorder- zaburzenia odżywiania polegające na unikaniu lub ograniczaniu przyjmowania pokarmów), nadzoruje budowanie planów terapeutycznych z zakresu rozszerzania diety dziecka, prowadzi szkolenia dla nauczycieli i rodziców.

EWA OTCETEN

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych, artystka, instruktorka plastyczna, organizatorka eventów.

Studiowała w prywatnej zawodowej szkole artystycznej Studio Sztuki, którą ukończyła jako projektant mody-stylista, a także w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Tkaniny i Ubioru (kierunek: Projektowanie Tkaniny Drukowanej).

Od wielu lat prowadzi artystyczne zajęcia cykliczne i warsztaty artystyczne – dla przedszkolaków, starszych dzieci i całkiem dorosłych osób.

Od kilku lat zajmuje się ekologią, a swoją wiedzę stara się przekazywać w przystępnej i ciekawej formie warsztatów.

W Szkole Eduventura odpowiada za edukację artystyczną i ekologiczną.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska

Zuzia Jastrzębska-Krajewska – z wykształcenia terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Skończyła I edycję studiów podyplomowych „Matematycznie uzdolnione dzieci: diagnoza, wspieranie rozwoju i edukacja” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie pracuje jako asystent w Katedrze Pedagogiki Małego Dziecka na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.

W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania nt.: Zadatki uzdolnień matematycznych u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Diagnoza i formy ich rozwijania.
Promotorem rozprawy doktorskiej jest prof. dr hab. E. Gruszczyk-Kolczyńska.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska w swojej pracy związanej z edukacją matematyczną wykorzystuje metody prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Zastosowania Dziecięcej Matematyki® w praktyce uczyła się na wielu kursach prowadzonych przez Panią Ewę Zielińską.

Zuzia Jastrzębska-Krajewska jest Prezesem Zarządu Fundacji Wspomagania Rozwoju Dzieci Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Prowadzi rownież media społecznościowe (instagram @pani__zuzia / facebook Pani Zuzia) oraz bloga (www.jastrzebska-krajewska.pl), gdzie dzieli się z rodzicami wiedzą na temat edukacji matematycznej od najmłodszych lat. Jest inicjatorką i pomysłodawczynią akcji #20minutdlaMATEMATYKI –> sposobu na edukacją matematyczną w codzienności.

Drugim obszarem zainteresowań i pracy Zuzi Jastrzębskiej-Krajewskiej jest edukacja muzyczna dzieci. Skończyła I i II st. Państwowej Szkoły Muzycznej w Olsztynie w klasie waltorni. Na studiach licencjackich zrobiła specjalizację z wykorzystania metody C. Orffa w zajęciach muzyczno-ruchowych. Dawniej prowadziła rytmikę w kilku warszawskich przedszkolach. Obecnie szkoli nauczycieli z prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu.

W Szkole Eduventura Zuzia Jastrzębska-Krajewska pracuje projektowo z dziećmi i młodzieżą na wszystkich poziomach kształcenia. Poprowadzi też szkolenia z zakresu dziecięcej matematyki dla całej kadry naszej szkoły i przedszkola oraz przeprowadza diagnostykę uzdolnień matematycznych.

BEATA PRZYBUŁEK

Nauczyciel języka angielskiego.

Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego będącego jednostką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktualnie kontynuuję swoje kształcenie na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada doświadczenie w pracy jako nauczyciel języka angielskiego, również z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i z potrzebą kształcenia specjalnego.

Beata Przybułek uczy języka angielskiego w Szkole Podstawowej Eduventura.

Małgorzata Minchberg

Artystka wizualna, specjalistka ds. edukacji artystycznej, animatorka kultury, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie upowszechniania kultury, twórczyni projektów edukacyjnych.

Edukuje przez sztukę. Zajmuje się pielęgnowaniem postaw twórczych ludzi niezależnie od ich wieku, wykształcenia czy zdolności.

Laureatka I Warszawskiej Nagrody Edukacji Kulturalnej 2016 za projekt przybliżający sztukę współczesną w przestrzeni publicznej i w warszawskich instytucjach kultury różnym grupom młodzieży (np. zawodnikom Piłkarskiej Akademii Legii Warszawa, mistrzyniom stepowania czy matematycznie uzdolnionym gimnazjalistom). Nominowana do w/w nagrody w roku 2017 za interdyscyplinarny projekt dotyczący wychowania przez sztukę adresowany do kadr placówek edukacyjno-wychowawczych. W 2018 roku nagrodzona WNEK za długofalowy projekt wcielający edukację przez sztukę w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Radości.

Tytuł magistra obroniła z wyróżnieniem na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Tam też ukończyła Podyplomowe Studium Pedagogiczne. Absolwentka Podyplomowych Studiów Menagerskich dla Artystów i Animatorów Kultury Uniwersytetu Warszawskiego. Otworzyła przewód doktorski na Akademii Pedagogiki Specjalnej na Wydziale Edukacji Medialnej na temat „Interdyscyplinarna edukacja przez sztukę”.

Była nauczycielem (plastyki, sztuki, historii sztuki) na wszystkich poziomach systemowej edukacji oraz instruktorem sztuk wizualnych. Pełniła funkcję kierownika muzealnego Działu Edukacji w Oddziale Łazienek Królewskich w Warszawie.

Autorka i współautorka licznych projektów artystyczno-edukacyjnych, zrealizowanych przy współpracy z instytucjami edukacji, organizacjami samorządowymi (Centrum Edukacji Obywatelskiej, Przystanek Twórczość) i najważniejszymi instytucjami kultury Warszawy (Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Narodowym, Narodową Galerią Zachęta, Centrum Sztuki Współczesnej, Centrum Nauki Kopernik), z którymi podejmuje też działania jako edukatorka muzealna.

Autorka publikacji „Praca z dzieckiem utalentowanym” (2004) i licznych artykułów z zakresu pedagogiki twórczości w naukowych periodykach.

Wystawiała swoje prace w kraju i zagranicą (Galeria ŻAK w Gdańsku, Art w Płocku, Łaźnia w Gdańsku, Galeria Rzeźby w Warszawie, Academy of Fine Arts Manchester).

W Szkole Eduventura Malgorzata Minchberg prowadzi u cykliczne warsztaty dla starszych dzieci i młodzieży, których celem jest zbliżenie młodych ludzi do sztuki oraz pokazanie jej interdyscyplinarności. Warsztaty łączą sztukę i nauki ścisłe. Zajęcia odbywają się na terenie szkoły oraz w warszawskich galeriach sztuki i muzeach.

Małgorzata Minchberg dba też o rozwój kadry prowadząc szkolenia dla nauczycieli, których założeniem jest obudzenie interdyscyplinarnego myślenia o edukacji oraz wsparcie działań zespołowych.

Aneta Babiuk-Massalska

poza codziennymi obowiązkami szkolnego psychologa, odpowiada za prowadzenie zajęć (indywidualnych i grupowych) wspierających radzenie sobie z trudnymi emocjami, komunikacją, obroną przed przemocą psychiczną oraz asertywnością. Zajmuje się także organizacją grupowych spotkań warsztatowych i indywidualnymi konsultacjami dla rodziców i nauczycieli.

Aneta Babiuk-Massalska ukończyła studia doktoranckie w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie (laureatka Stypendium Rektora przyznawanego tylko 1-4 osób w danym roku), studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Pomocy Psychologicznej w Instytucie Psychologii Zdrowia oraz liczne kursy rozwijające, dotyczące takich zagadnień jak: mutyzm wybiórczy (Poradnia “Mówię”), budowanie zespołu i rozwiązywanie konfliktów (Mediatorzy), całościowe zaburzenia rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem Zespołu Aspergera (Scolar), Rodzice i ja (PTP), Obserwacja jako narzędzie pracy (P. Epstein), Rodzicielstwo przez zabawę (L.J. Cohen) i in. Nieprzerwanie od lat jest Członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Anna Podleśna-Guarize

Absolwentka Szkoły Baletowej w Bytomiu a także studiów wyższych o kierunku pedagogika resocjalizacyjna i praca socjalna. Od 1999 roku związana jest z Państwowym Zespołem Ludowym Pieśni i Tańca “Mazowsze” z 10 letnią przerwą podczas której mieszkała i pracowała w Brazylii. Przez cały ten czas tańczyła i uczyła tańca klasycznego w największej Akademii Tańca Klasycznego w Kurytybie – STUDIO D1, zdobywając w tym czasie liczne nagrody i biorąc udział w konkursach baletowych: m.in. I miejsce na międzynarodowym Festiwalu Tańca w Joinville czy II miejsce na Festiwalu Merry Rosa w Itajai.

W Szkole Eduventura Anna Podleśna-Guarize prowadzi zajęcia baletowe i zajęcia tańca ludowego oraz rytmikę na poziomie przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

Sebastian Łukomski

Terapeuta-praktyk

Autor bloga „King Kong i ojciec karmiący”, gdzie opisywał swoje zmagania z codziennością i podejście do wychowania dziecka z niepełnosprawnością. O blogu pisano w wielu magazynach (Gazeta Wyborcza, Dziecko, Charaktery, Poradnik Psychologiczny Polityki, Wprost, Onet.pl), oraz w książkach (“Inne, ale nie gorsze. O dzieciach z autyzmem opowiadają rodzice” oraz “Halo tato. Reportaże o dobrym ojcostwie”). Zdobył też wiele nagród (między innymi został nagrodzony przez Fundację Promyk Słońca w konkursie blogów o rodzinach niepełnosprawnych dzieci “Na jednym wózku”).

Prelegent na konferencjach dotyczących Rodzicielstwa Bliskości.

W Szkole Eduventura wspiera dzieci oraz młodzież z potrzebą kształcenia specjalnego. Jako uczestnik zespołu do spraw pomocy pedagogiczno-psychologicznej pełni funkcję konsultanta z zakresu oceny funkcjonowania dzieci i młodzieży w przestrzeni społecznej oraz budowania dla nich planów terapeutycznych.

Wraz z psychologiem prowadzi też grupę wsparcia dla rodziców oraz warsztaty dla dzieci i młodzieży.

Agnieszka Szadziewska

Agnieszka Szadziewska – nauczyciel edukacji przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej.

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego na Uniwersytecie Warszawskim.

Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi przedszkolnymi oraz szkolnymi, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Specjalizuje się w pedagogice elementarnej, integracyjnej oraz włączającej.

Stale dokształca się podczas kursów zawodowych i kwalifikacyjnych
z zakresu komunikacji alternatywnej, zachowań trudnych u dzieci, treningu kompetencji społecznych.
Posiada certyfikat terapeuty ręki.

W Szkole Eduventura będzie nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej.

Sylwia Kaczor

Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (kierunek: pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki oraz profilaktyki i resocjalizacji).

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami z zakresu niepełnosprawności oraz niedostosowania w funkcjonowaniu społecznym.

Jej celem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jest to, aby każde z nich osiągnęło możliwie największą samodzielność społeczną i edukacyjną.

W Szkole Eduventura pełni funkcję pedagoga specjalnego oraz terapeuty integracji sensorycznej.

W zespole do spraw pomocy psychologiczno- pedagogicznej współtworzy Indywidualne Programy Terapeutyczne dla dzieci i młodzieży.

Dokonuje także hospitacji zajęć edukacyjnych, ocenia funkcjonowanie dzieci w przestrzeni społecznej, prowadzi terapie indywidualne oraz tworzy program profilaktyczno-wychowawczy.

Karolina Grzelczak

Nauczyciel języka angielskiego i francuskiego.

Lektor języka angielskiego i francuskiego na etapie przedszkolnym, wczesnoszkolnym i podstawowym.

Ukończyła nauczanie języków obcych, francuskiego i angielskiego, na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie wznowiła studia magisterskie na kierunku filologia angielska ze specjalizacją dyplomacja międzynarodowa.

Nauczać zaczęła już w liceum udzielając prywatnych lekcji. Pasja nauczania doprowadziła ją kolegium nauczycielskiego i zaraz po studiach do rozpoczęcia współpracy ze szkołą językową oraz uzyskania statusu egzaminatora DELF z języka francuskiego.

Uważa, że człowiek uczy się całe życie, więc mimo wielu przebytych projektów i lat doświadczeń w pracy z dziećmi w różnym wieku, wciąż pogłębia swoją wiedzę uczęszczając na różne kursy i szkolenia rozwijające umiejętności nauczania języków obcych oraz pracy z dziećmi.

Melania Deresz

Melania Deresz -magister fizyki, doktorantka na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz badacz w projekcie na Wydziale Fizyki Politechniki Warszawskiej.

Naukowo zajmuje się eksperymentami z pogranicza fizyki półprzewodników, optyki i fotoniki, czyli wszystkim tym co w przyszłości będzie się znajdować wewnątrz smartfonów, komputerów i innej elektroniki.

Posiada także doświadczenie w pracy w prestiżowych ośrodkach zagranicznych takich jak Helmholtz Zentrum fur Materialen und Energie w Berlinie.

Od lat zajmuje się popularyzacją i nauczaniem fizyki, prowadząc warsztaty dla dzieci i młodzieży i organizując pokazy w ramach Festiwalu Nauki.

Jest autorką kilkudziesięciu artykułów popularnonaukowych na łamach serii wydawniczej “Kosmos – Tajemnice Wszechświata”.

Pasjonuje się muzyką – przez lata śpiewała w chórze przy Teatrze Wielkim – Operze Narodowej biorąc udział w ponad 200 operach i koncertach w całej Polsce.

Prywatnie mama dwójki dzieci i żona astronoma.

W Szkole Eduventura Melania Deresz uczy fizyki.

Marta Szulc

Marta Szulc- absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.

Od 2008 roku związana z wyczynowym bieganiem. Reprezentuje klub SSA Legia 1926 Warszawa. W jego barwach wielokrotnie brała udział w finałach Mistrzostw Polski Juniorów Młodszych, Juniorów, Młodzieżowców oraz Seniorów na dystansach 100m i 200m. Oprócz tego stawała kilkukrotnie na najwyższym podium Mistrzostw Warszawy oraz Mistrzostw Mazowsza. W okresie studiów zdobywała medale na Akademickich Mistrzostwach Polski w sztafecie 4 x100m oraz 4x400m jak również była finalistką na dystansach 100m i 200m. Jest wychowanką znakomitego trenera klasy Mistrzowskiej Międzynarodowej, Bogdana Obrockiego.
 Osiągnięcia zawodnicze:
Halowe Mistrzostwa Polski 2018 – 5 miejsce na 60m
Mistrzostwa Polski Seniorów 2017 – 6 miejsce na 200m
Młodzieżowe Mistrzostwa Polski 2016 – 4 miejsce na 100m, 6 miejsce na 200m
Mistrzostwa Polski Juniorów 2012 – 7 miejsce na 100m
Mistrzostwa Polski Juniorów Młodszych 2011 – 7 miejsce na 100 oraz 200m  
Akademickie Mistrzostwa Polski 2018 – 2 miejsce 4x100m oraz 4×400

Od 2016 roku trenerka w Akademickim Klubie Lekkoatletycznym „Ursynów”, gdzie zajmuje się szkoleniem zawodników w biegach sprinterskich, przez płotki a także skoku w dal. Pod jej opieką młodzi adepci lekkoatletyki  wielokrotnie stawali na podium Mistrzostw Warszawy.

Posiada też doświadczenie w pracy z dziećmi, w szczególności w prowadzeniu gimnastyki korekcyjnej.

W Szkole i Przedszkolu Eduventura będzie prowadziła lekcje wychowania fizycznego oraz gimnastykę korekcyjną.

Marta Niedźwiecka

Nauczyciel języka polskiego

Nauczycielka i dziennikarka, scenarzystka i redaktor programów telewizyjnych. Trenerka. Ekspertka w dziedzinie komunikacji i wzmocnienia wizerunku.

Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również Studia Podyplomowe na Wydziale Psychologii UW ze specjalnością Trener Umiejętności Poznawczych.

Całe swoje życie zawodowe jest blisko edukacji, kultury i zdrowia. Posiada certyfikaty ukończenia szkoleń i kursów Polskiego Instytutu Miltona Ericksona, Wiedeńskiej Szkoły Badań Klinicznych, certyfikat trenersko-coachingowy z “Podejścia Transformacyjnego w coachingu indywidualnym i zespołowym” oraz certyfikat ukończenia całorocznych zajęć edukacyjnych „Akademii Dziennikarzy Medycznych”, poświęconych najnowszym terapiom w szeroko pojętej profilaktyce zdrowia.

Prowadzi indywidualne warsztaty z komunikacji, wzmocnienia wizerunku i motywacji.

Współpracuje z dziećmi i młodzieżą przy Ogólnoświatowym Projekcie „ Odyseja Umysłu”. Szeroko pojęta edukacja to dla niej nie tylko sposób na życie, to przede wszystkim sposób na stały i twórczy rozwój.

W pracy z dziećmi i młodzieżą odwołuje się do koncepcji terapii Miltona Ericksona, która oprócz pracy na zasobach, zwraca szczególną uwagę na pozytywną energię i wewnętrzną siłę człowieka.

Od początku pracy zawodowej związana jest z dziennikarstwem radiowym i telewizyjnym. Jest wieloletnią animatorką kultury i instruktorką teatralną oraz autorką scenariuszy i realizatorką programów telewizyjnych o tematyce popularno-naukowej.

Jej hobby to literatura, muzyka, sztuki piękne i taniec Lindy hop.

Prywatnie jest mamą trójki dzieci.

W Szkole i Liceum Eduventura uczy języka polskiego.

Agnieszka Szymańska

Logopeda

Jest absolwentką logopedii z audiologią, ze specjalnością logopedia kliniczna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również Medyczne Studium Zawodowe im. prof. St. Liebharta w Lublinie zdobywając tytuł Protetyka Słuchu.

Doświadczenie zawodowe uzyskała prowadząc terapie logopedyczne w Instytucie Edukacji Logopedycznej w Lublinie oraz w Studenckiej Poradni Logopedycznej Naukowego Koła Logopedów i Audiologów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

W przedszkolach prowadziła zajęcia logorytmiczne oraz uczyła dzieci
podstaw języka migowego. Odbyła praktyki zawodowe w poradniach
psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.

Jest też certyfikowanym terapeutą ręki.

W Szkole Eduventura i Przedszkolu Eduventura Agnieszka Szymańska prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży.

Gabriella Bilicz

Nauczyciel edukacji przedszkolnej

Ukończyła studia pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP.

Z nauczaniem w przedszkolu jest związana od wielu lat. Ciągle ulepsza swój wartszat pracy, chętnie biorąc udział w szkoleniach. Z zainteresowaniem poznaje innowacyjne metody pracy.

Uwielbia pracę z dziećmi. Do każdego dziecka podchodzi z szacunkiem, życzliwością i sympatią.

W swoje zajęcia wplata elementy muzykoterapii, chętnie śpiewa i tańczy ze swoją grupą.

Prywatnie wielka miłośniczka podróży. Razem z mężem i córką zwiedzają ciekawe zakątki świata.

Karolina Sternik

Nauczyciel historii, WOS-u, historii sztuki, informatyki i techniki.

Absolwentka studiów licencjackich i magisterskich na kierunku historia ze specjalizacjami (nauczycielska z wiedzą o społeczeństwie oraz przeszłość w mediach-mediatyzacja przeszłości) na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Ukończyła też studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie oraz studia podyplomowe na kierunku technika, informatyka i technologia informacyjna dla nauczycieli na Europejskiej Uczelni Informatyczno-Ekonomicznej w Warszawie.

Aktualnie jest w trakcie studiów magisterskich na kierunku historia sztuki na Uniwersytecie Warszawskim.

Posiada kwalifikacje do nauczania historii, historii i społeczeństwa, wiedzy o społeczeństwie, historii sztuki oraz informatyki w szkole podstawowej i szkołach ponadpodstawowych oraz edukacji wczesnoszkolnej oraz techniki w szkole podstawowej.

Jest egzaminatorem kandydatów na kartę rowerową.

Dotychczas pracowała w szkołach podstawowych ucząc historii, wiedzy o społeczeństwie i informatyki oraz gimnazjum i liceum, w których uczyła historii i wiedzy o społeczeństwie.

Prowadzi stronę poświęconą edukacji historycznej, na której dzieli się pomysłami na niezapomniane i ciekawe lekcje – https://www.facebook.com/SternikKarolina/

Na swoich lekcjach pracuje projektowo, interdyscyplinarnie, wykorzystuje narzędzia interaktywne np. aplikacje, roboty, drukarkę 3D itp.

„Zaraża” uczniów nie tylko uśmiechem, ale także pasją i miłością do przedmiotów, których uczy. Zależy jej na dialogu z uczniem, poznaniem jego zdania na analizowany temat, dlatego dyskusja jest częstym gościem na jej zajęciach.

Zaangażowana jest w szkole w promowanie wolontariatu oraz dziennikarstwa.

W wolnym czasie czyta książki historyczne, rozkoszuje się teatrem oraz szuka inspiracji podczas podroży. Jej hobby jest montaż filmów amatorskich oraz tworzenie grafiki.

Krystyna Deresz

Nauczyciel chemii

Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych na Uniwersytecie Warszawskim.

W czasie studiów zdobyła szeroką wiedzę z chemii, a także zgłębiła wiele zagadnień z dziedziny biologii oraz psychologii.

Aktualnie kontynuuje naukę na Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego oraz pracuje w projektach grantowych Pracowni Oddziaływań Międzymolekularnych Uniwersytetu Warszawskiego.

Jej zainteresowania naukowe skupiają się na fotokrystalografii. Ta interdyscyplinarna dziedzina zajmuje się badaniem zmian struktury, właściwości fizycznych i chemicznych metariałów pod wpływem światła. Dzięki temu powstają nowe, lepsze materiały fotochromowe oraz rozwija się fotowoltaika.

Uczestniczyła w europejskim programie rozwoju kompetencji POWER, w czasie którego nabyła doświadczenie naukowe oraz rozwinęła kompetencje miękkie.

Swoją wiedzę doskonaliła również na letnich warsztatach naukowych „Niskie Łąki” organizowanych przez Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN we Wrocławiu.

Zajmuje się także nauczaniem młodzieży oraz popularyzacją nauki organizując pokazy w ramach Festiwalu Nauki.

W szkole Eduventura Krystyna Deresz uczy chemii.

Urszula Stepaniuk

Nauczyciel przyrody, biologii i geografii.

Magister Ochrony Środowiska na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych z geografii.

Nauczyciel przedmiotów: przyroda, biologia, geografia oraz science (przyroda w języku angielskim).

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami, uwzględnia ich potrzeby..

Prowadzi zajęcia o charakterze interdyscyplinarnym.

Pracowała w szkole podstawowej z oddziałami dwujęzycznymi i integracyjnymi.

Interesuje się literaturą, muzyką i sztuką.

Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.

Daniel Montaño

Nauczyciel języka hiszpańskiego i angielskiego.

Absolwent Wydziału Języków Obcych z zakresu tłumaczenia angielskiego i nauczania języka angielskiego jako drugiego języka na Universidad Autónoma del Estado de México.

Naucza angielskiego i hiszpańskiego od ponad 10 lat. Pracował w szkołach podstawowych, liceach i na uniwersytetach w Meksyku i w Polsce.

Posiada także dyplom z historii Meksyku oraz doświadczenie w nauczaniu etyki.

Prowadził szkolenia dla tłumaczy.

W Polsce mieszka od 2 lat.

Uwielbia uczyć języków. Wśród jego pasji jest także muzyka, pisanie piosenek i czytanie.

Paweł Dobrzański

Szef Kuchni Posmakuj, restauracji przygotowującej jedzenie dla Szkoły i Przedszkola Eduventura.

Obecny w branży gastronomicznej od 1998 roku. Doświadczenie zdobywał jako szef kuchni m.in. w warszawskich The Cinnamon Lounge&Restaurant oraz Gothic Cafe Restaurant&Cafe, a wcześniej w restauracji Galicja w Rzeszowie i kurorcie uzdrowiskowym Iwonicz-Zdrój. Kwalifikacje podnosił na stażach w Akademii Kurta Schellera oraz Instituto Culinario Danieli w San Louis Potosi w Meksyku, a także realizując kurs Profesjonalnego Zarządzania w gastronomii na SGGW, uczestnicząc w wielu ogólnopolskich konkursach kulinarnych: Kulinarny Puchar Polski, I miejsce w Festiwalu Kuchni Dworskiej 2003, II miejsce w Konkursie Kuchni Włoskiej. Aktualnie jest asystentem Pascala Brodnickiego podczas szkoleń i pokazów kulinarnych.

Jego zamiłowanie do zdrowej, polskiej kuchni zaowocowało kanałem na YouTube Posmakuj Polski. W swoich filmach wraca do ukochanych polskich dań tworzonych z pasją i wyobraźnią.

Restauracje Posmakuj to miejsca, w których dania kuchni polskiej przenikają się z daniami kuchni świata. Każde danie opuszczające kuchnię sporządzane jest na miejscu, wyłącznie w oparciu o świeże, pełnowartościowe produkty oraz przygotowywane jest wg sztuki kulinarnej i we współpracy z dietetykiem.