Dyrektor szkoły
Eduventura w latach 2019-2022, kierownik zespołu psychologiczno-pedagogicznego
PRYWATNA SZKOŁA Eduventura to:
© 2019 All rights reserved Szkola Eduventura Sp. z o.o.
Prezes Zarządu / Założycielka
Eduventura jest spełnieniem jej marzenia o szkole idealnej. Po latach poszukiwań, podróży, podpatrywania różnych systemów i rozwiązań, inspiracji autorytetami z dziedziny edukacji i nie tylko postanowiła stworzyć własną, wyjątkową szkołę, również dla swoich dzieci. Szkołę, do której wszyscy będą przychodzić z radością, w której będą się rozwijać i wzajemnie inspirować. Szkołę, opierającą relacje na szacunku, akceptacji i tolerancji. Szkołę, która jest otwarta dla wszystkich dzieci, również tych wyjątkowych, które nie odnajdują się w tradycyjnym systemie. Szkołę z indywidualnym podejściem do każdego dziecka, rodzica i nauczyciela.
Eduventura nie jest jej przedsięwzięciem biznesowym. Powstała z potrzeby serca i miłości do dzieci.
Monika Bis-Cimochowska pracowała na kierowniczych stanowiskach w krajowych i międzynarodowych instytucjach finansowych przy tworzeniu wielu nowych przedsięwzięć: funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, pracowniczych programów emerytalnych oraz zakładów ubezpieczeń. Pracowała dla Komisji Unii Europejskiej jako członek międzynarodowych zespołów eksperckich oraz współtworzyła lokalne akty prawne.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek Finanse i Bankowość).
Eduventura jest jej autorskim przedsięwzięciem, które narodziło się po latach poszukiwań. Prywatnie żona Grzegorza (https://home.kpmg/pl/pl/home/contacts/c/grzegorz-cimochowski-kpmg-w-polsce.html) oraz mama czwórki dzieci: Anielki, Krzysia, Florentynki i Ludwiczka.
Wicedyrektor
Nauczyciel języka angielskiego i francuskiego.
Lektor języka angielskiego i francuskiego na etapie przedszkolnym, wczesnoszkolnym i podstawowym.
Ukończyła nauczanie języków obcych, francuskiego i angielskiego, na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie wznowiła studia magisterskie na kierunku filologia angielska ze specjalizacją dyplomacja międzynarodowa.
Nauczać zaczęła już w liceum udzielając prywatnych lekcji. Pasja nauczania doprowadziła ją kolegium nauczycielskiego i zaraz po studiach do rozpoczęcia współpracy ze szkołą językową oraz uzyskania statusu egzaminatora DELF z języka francuskiego.
Uważa, że człowiek uczy się całe życie, więc mimo wielu przebytych projektów i lat doświadczeń w pracy z dziećmi w różnym wieku, wciąż pogłębia swoją wiedzę uczęszczając na różne kursy i szkolenia rozwijające umiejętności nauczania języków obcych oraz pracy z dziećmi.
Dyrektor Operacyjny
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi projektami biznesowymi, tworzeniu strategii firmy i modelowaniu procesów biznesowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach technologicznych, krajowych spółkach kapitałowych i strategicznych spółkach Skarbu Państwa.
Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Zdobytą wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wspierając organizację wszystkich placówek oświatowych Eduventura.
Odpowiada za realizację strategii spółki, wykonanie budżetu i planów strategicznych, analizę kosztów oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Nadzoruje też proces rekrutacji i zatrudnienia.
Rodzina jest jest dla niego na pierwszym miejscu: żona i trójka wspaniałych dzieci.
Nauczyciel języka polskiego
Nauczycielka i dziennikarka, scenarzystka i redaktor programów telewizyjnych. Trenerka. Ekspertka w dziedzinie komunikacji i wzmocnienia wizerunku.
Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również Studia Podyplomowe na Wydziale Psychologii UW ze specjalnością Trener Umiejętności Poznawczych.
Całe swoje życie zawodowe jest blisko edukacji, kultury i zdrowia. Posiada certyfikaty ukończenia szkoleń i kursów Polskiego Instytutu Miltona Ericksona, Wiedeńskiej Szkoły Badań Klinicznych, certyfikat trenersko-coachingowy z „Podejścia Transformacyjnego w coachingu indywidualnym i zespołowym” oraz certyfikat ukończenia całorocznych zajęć edukacyjnych „Akademii Dziennikarzy Medycznych”, poświęconych najnowszym terapiom w szeroko pojętej profilaktyce zdrowia.
Prowadzi indywidualne warsztaty z komunikacji, wzmocnienia wizerunku i motywacji.
Współpracuje z dziećmi i młodzieżą przy Ogólnoświatowym Projekcie „ Odyseja Umysłu”. Szeroko pojęta edukacja to dla niej nie tylko sposób na życie, to przede wszystkim sposób na stały i twórczy rozwój.
W pracy z dziećmi i młodzieżą odwołuje się do koncepcji terapii Miltona Ericksona, która oprócz pracy na zasobach, zwraca szczególną uwagę na pozytywną energię i wewnętrzną siłę człowieka.
Od początku pracy zawodowej związana jest z dziennikarstwem radiowym i telewizyjnym. Jest wieloletnią animatorką kultury i instruktorką teatralną oraz autorką scenariuszy i realizatorką programów telewizyjnych o tematyce popularno-naukowej.
Jej hobby to literatura, muzyka, sztuki piękne i taniec Lindy hop.
Prywatnie jest mamą trójki dzieci.
W Szkole i Liceum Eduventura uczy języka polskiego.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek logopedia ogólna i kliniczna z dydaktyką polonistyczną). Praktykę zawodową zdobywała w szkołach podstawowych i poradniach logopedycznych. Język polski od zawsze jest jej zamiłowaniem. W logopedii najlepiej czuje się w tematach wczesnej interwencji logopedycznej oraz kompetencjach komunikacyjnych dzieci. Dodatkowo podjęła studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Prywatnie jest miłośniczką kotów oraz rękodzieła. Interesuję się literaturą współczesną oraz klasycznym kinem.
Nauczyciel matematyki
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiowała na Wydziale Fizyki w Nauczycielskim Kolegium Fizyki.
Matematyka to jej pasja. Uważa, że matematyczny świat cyfr, równań, wykresów i wzorów ma wpływ na umiejętność analizowania i logicznego myślenia – umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie i wykorzystywane we wszystkich dziedzinach życia.
Do każdego ucznia podchodzi indywidualnie starając się wykorzystać jego potencjał.
Nie tylko uczy matematyki ale też pokazuje jej zastosowanie w praktyce.
Na jej lekcjach uczniowie zgłębiają wiedzę poszczególnych działów bawiąc się matematyką..
Nauczyciel biologii, przyrody i chemii
Absolwent Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Medycznej Szkoły Policealnej (kierunek: opiekun medyczny).
Wieloletni opiekun kolonijny, kierownik placówek wypoczynku oraz pilot wycieczek.
Od 2014 roku nauczyciel biologii i przyrody.
Od lat zaangażowany w edukację z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, edukacji zdrowotnej oraz kształtowania postaw proekologicznych.
W Szkole Eduventura uczy biologii, przyrody i chemii.
Nauczyciel fizyki
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Fizyki oraz absolwent Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.
Nauczyciel matematyki i fizyki z 17-letnim doświadczeniem.
Cechuje go cierpliwość i poczucie humoru.
Korzysta z nowoczesnych technik nauczania dopasowanych do indywidualnych potrzeb uczniów.
Jako pierwszy w Polce przeprowadził w ramach pracy na uczelni projekt badawczy „Edukacyjna wartość dodana wiedzy ekonomicznej wśród młodzieży”.
Uważa, że niezależnie od poziomu zaawansowania uczniów, nauczyciel zawsze może znaleźć sposób, aby zainteresować i zaciekawić fizyką. Jego pasja i wiedza sprawiają, że fizyka staje się dla uczniów fascynującym obszarem nauki. Dzięki jego zaangażowaniu i profesjonalizmowi, uczniowie zdobywają nie tylko wiedzę, ale również umiejętności analityczne, które są nieocenione w życiu codziennym.
Nauczyciel plastyki i ekologii
Absolwentka warszawskiej ASP (wydział Grafiki).
Specjalizuje się zarówno w grafice i malarstwie tradycyjnym jak i w projektowaniu komputerowym.
Jest doświadczonym nauczycielem posiadającym kilkuletni staż pedagogiczny, również za granicą.
Jej celem jest rozwijanie wyobraźni u młodych osób tak by nauczyły się postrzegać świat w kolorowy sposób a także uwierzyły w swoje twórcze możliwości. Stawia na kreatywność i wolność twórczą niczego uczniom nie narzucając aby poprzez inspiracje i różne techniki plastyczne rozwijali swoje twórcze pasje!
Na zajęciach z ekologii stara się pokazać uczniom piękno otaczającego świata i uświadomić jak ważne jest dbanie o zasoby natury.
Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie, instruktor szachowy.
Absolwent Wydziału Filozoficzno – Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego.
Jest osobą pozytywnie nastawioną do ludzi i chętnie podejmuje nowe wyzwania. Cierpliwość i wytrwałość pomagają mu w pracy nauczyciela oraz w osiąganiu zamierzonych celów.
Stale dokształca się podczas kursów zawodowych i kwalifikacyjnych. Ukończył kurs na wychowawcę wycieczek kolonijnych, szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia” oraz wiele szkoleń dotyczących pracy z dziećmi z trudnościami.
Uważa siebie za promotora historii, którego celem jest zainteresowanie młodzieży przeszłością.
Lubi wycieczki rowerowe i majsterkowanie.
W Szkole Eduventura uczy historii i prowadzi kółko szachowe.
Nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie
Absolwent wydziału socjologiczno – historycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego (kierunek historia, specjalizacja nauczycielska).
W chwilach wolnych od historii lubi czytać i słuchać muzyki m.in post rocka, dark ambient, psyambient czy muzyki filmowej.
Pasjonuje go historia Rosji i filozofia Wschodu.
„Najwyższa prawda jest najwyższą radością i najwyższym poziomem funkcjonowania” to jeden z jego ulubionych cytatów.
Nauczyciel muzyki
Aktorka, multiinstrumentalistka, saksofonistka, pianistka, wokalistka.
Ukończyła Wydział Aktorsko-Wokalny Akademii Muzycznej w Łodzi.
Występowała na największych scenach muzycznych i teatralnych na świecie: na deskach teatru Tianqiao w Chinach, w Sisaket w Tajlandii, w USA podczas Parady Pułaskiego, w Australii, Omanie, Malezji, we Włoszech, Bułgarii, Francji, Grecji, na Malcie oraz w Wietnamie.
Brała udział w projektach prowadzonych na deskach Teatru Żydowskiego, Teatru Nowego oraz Teatru Wielkiego wraz z Sinfonia Varsovia.
Współpracowała ze Zbigniewem Wodeckim, Krystyną Prońko, Hanną Bielicką, Magdaleną Tul, Robertem Janowskim i innymi artystami sceny polskiej. Gościła w programach „Jaka to melodia?”, „Baw mnie. Kasia Kwiatkowska show”, „Kawa czy Herbata”, „Petersburski music show”.
Zagrała w serialu „Miłość na zakręcie”.
Od kilku lat prowadzi zajęcia wokalne i instrumentalne oraz dla dzieci i dorosłych.
W Szkole Eduventura uczy muzyki i prowadzi muzyczne koła zainteresowań.
Mateusz Mieszczyński
Nauczyciel informatyki
Ukończył studia magisterskie na Politechnice Lubelskiej oraz w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania.
Jest nauczycielem z kilkuletnim doświadczeniem w nauczaniu informatyki w szkołach państwowych i prywatnych.
Interesuje się nowinkami informatycznymi oraz technicznymi, które często wykorzystuje w pracy z młodzieżą.
Motoryzacja PRLu to jego konik. Jest posiadaczem pojazdów zabytkowych a renowacja jednego z nich była tematem pracy inżynierskiej na Politechnice Lubelskiej.
W ostatnim czasie przykłada dużą wagę do cyberbezpieczeństwa.
Stawia na nieustający rozwój multidyscyplinarny.
Nauczyciel języka angielskiego.
Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego będącego jednostką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktualnie kontynuuję swoje kształcenie na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada doświadczenie w pracy jako nauczyciel języka angielskiego, również z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i z potrzebą kształcenia specjalnego.
Beata Ciołek uczy języka angielskiego w Szkole Podstawowej Eduventura.
Nauczyciel języka angielskiego i francuskiego
Ukończyła Nauczanie Języków Obcych (języka angielskiego i francuskiego) na Uniwersytecie Warszawskim. Uzyskała tytuł magistra filologii angielskiej ze specjalizacją język dyplomacji i instytucji międzynarodowych we Wszechnicy Polskiej.
Posiada uprawnienia egzaminatora DELF/DALF z języka francuskiego.
Ukończyła wiele kursów i szkoleń związanych z metodyką nauczania języków obcych.
Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała ucząc w szkole podstawowej, szkole językowej oraz pracując jako wychowawca na półkoloniach.
Jest miłośniczką kultury francuskiej i pasjonatką podróży.
Kinga Stępień
Nauczyciel języka niemieckiego
Absolwentka filologii germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe Wiedza o Kulturze i Animacja Kultury na Uniwersytecie Warszawskim.
Tłumacz przysięgły języka niemieckiego, egzaminator maturalny, koordynator edukacji kulturalnej.
Na swoich zajęciach wykorzystuje różnorodne metody i techniki pracy z dziećmi, przez co nauka języka niemieckiego staje się ekscytującą przygodą a uczniowie ucząc się doskonale się także bawią.
Nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Lingwistyka Stosowana (języki: angielski, rosyjski), specjalizacja: nauczyciel, tłumacz. Ukończyła również studia podyplomowe na UW na kierunku: Dydaktyka języka polskiego jako obcego.
Oprócz polskiego, angielskiego i rosyjskiego posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Swoje doświadczenie w pracy jako nauczyciel zdobywała ucząc w Polsce w szkołach prywatnych i w szkołach językowych, jak również za granicą – uczestniczyła w programie Asystentura Comeniusa, podczas którego nauczała języka angielskiego w Hiszpanii. Uczyła zarówno osoby pochodzące z Polski jak i z innych krajów. Spełnia się w roli nauczyciela, bo lubi być świadkiem rozwoju uczniów, do którego przyczynia się dzięki dzieleniu się wiedzą i umiejętnościami językowymi.
Ponadto, wielokrotnie pracowała w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, odwiedziła ponad 20 krajów na świecie i planuje poszerzać tę listę, bo wierzy, że podróże kształcą.
Jej pasją poza nauczaniem i podróżami jest muzyka. Kocha śpiewać, uczy się gry na pianinie i na co dzień otacza się dźwiękami muzyki, choć czasem również ciszy.
Nauczyciel języka angielskiego
Studiowała Języki Specjalistyczne (angielski i niemiecki) na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Tłumaczenia Audiowizualne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Nauczycielka i tłumaczka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Od lat interesuje się wielojęzycznością i propaguje dwujęzyczność zamierzoną u dzieci.
Uwielbia dalekie podróże z plecakiem, teatr i literaturę.
W szkole Eduventura uczy języka angielskiego.
Małgorzata Minchberg
Nauczyciel sztuki
Artystka wizualna, rzeźbiarka, doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, specjalistka ds. edukacji kulturalnej i artystycznej, animatorka kultury, kuratorka, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Edukuje przez sztukę skupiając się na działaniach przestrzennych. Zajmuje się pielęgnowaniem postaw twórczych dzieci, młodzieży i dorosłych.
Studiowała na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (w pracowni Grzegorza Kowalskiego, Stanisława Kulona, Adama Myjaka i Gustawa Zemły), dyplom z wyróżnieniem uzyskała w 1994 r. Ukończyła również Podyplomowe Studium Pedagogiczne na ASP Warszawa (2009) oraz Podyplomowe Studia Managerskie dla Artystów i Animatorów Kultury na Uniwersytecie Warszawskim (2012). Przewód doktorski p.t. „Interdyscyplinarna edukacja przez sztukę” obroniła w 2021 r. na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
Jest wykładowczynią Instytutu Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i autorką programów edukacyjnych. Prowadzi szkolenia dla kadr kultury i edukacji (m.in. w Warszawskim Centrum Innowacji i Szkoleń, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Ośrodku Rozwoju Edukacji, Mazowieckim Instytucie Kultury, w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i przedszkolach Warszawy, dla E-twinning Polska). Współpracuje z instytucjami kultury m.in. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, warszawskim Muzeum Narodowym, Narodową Galerią Sztuki Zachęta, Muzeum J. Piłsudskiego w Sulejówku, Centrum Nauki Kopernik, Galerią Arsenał w Białymstoku. Pełniła funkcję kierownika muzealnego Działu Oświaty i Wystaw w oddziale Łazienek Królewskich w Warszawie.
Wystawiała swoje prace za granicą oraz kraju m.in.: Galeria Dziekanka w Warszawie (1994), Galeria El w Elblągu (1994), Galeria Żak w Gdańsku (1995), Galeria Arsenał w Gdańsku (1996), Galeria a.r. w Płocku (1997), Galeria XXI w. Warszawie (1998), Galeria ZPAP w Warszawie (2000), Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku (2009), Galeria APS w Warszawie (2022).
W Szkole Eduventura Malgorzata Minchberg prowadzi cykliczne warsztaty dla starszych dzieci i młodzieży, których celem jest zbliżenie młodych ludzi do sztuki oraz pokazanie jej interdyscyplinarności. Warsztaty łączą sztukę i nauki ścisłe. Zajęcia odbywają się na terenie szkoły oraz w warszawskich galeriach sztuki i muzeach.
Małgorzata Minchberg dba też o rozwój kadry prowadząc szkolenia dla nauczycieli, których założeniem jest obudzenie interdyscyplinarnego myślenia o edukacji oraz wsparcie działań zespołowych.
Nauczyciel tańca
Tancerka oraz dyplomowany instruktor tańca jazzowego.
Wiedzę i doświadczenie zdobywała trenując w formacji Freekies Adults, z którą zdobyła m. in. Mistrzostwo Polski federacji WADF 2017, 2018, 2019 oraz Mistrzostwo Świata federacji WADF 2019.
Na co dzień współpracuje z dziećmi oraz dorosłymi w Studio Tańca Spin Freekies.
Nieustannie dokształca się biorąc udział w warsztatach z różnych styli tanecznych, od hip hopu po taniec klasyczny. Jako tancerka pracowała przy produkcjach takich jak: Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Sylwester Szczęścia telewizji Polsat 2021.
W Szkole Eduventura prowadzi zajęcia taneczne.
Dorota Stankiewicz
Psycholog
Koordynator zespołu psychologiczno-pedagogicznego
Absolwentka psychologii o specjalności psychotraumatologia. Ukończyła studia
podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne oraz szkolenia z zakresu podstaw psychologii wychowania i rozwoju z elementami terapii uzależnień oraz z zakresu zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży (Autyzm i ADHD) z elementami pedagogiki specjalnej a także studia podyplomowe z zarządzania oświatą.
Doświadczenie zdobywała pracując jako terapeutka dzieci z autyzmem w przedszkolach i szkołach terapeutycznych i integracyjnych prowadząc terapie indywidualne i grupowe.
Aktualnie pracuje jako psycholog, terapeuta oraz trener TUS zarówno z dziećmi i młodzieżą, ale również z rodzicami udzielając im wsparcia.
Posiada także doświadczenie w pracy z dziećmi metodą Marii Montessori.
W swojej pracy kładzie nacisk na budowanie pewności siebie, rozwoju komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach trudnych i stresujących.
W swojej pracy psychologicznej wykorzystuje narzędzia takie jak VB-MAPP, KORP. Jest również ceryfikowanym diagnostą testu Stanford Binet-5 oraz posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych.
Prywatnie jest wielbicielką zwierząt. Posiada kota.
Pedagog Specjalny
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Mari Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność Terapia Pedagogiczna z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju.
Doświadczenie zdobywała w różnych placówkach edukacyjnych.
Jest osobą pełną energii i pozytywnie nastawioną do życia.
Lubi aktywne spędzanie czasu, podróże oraz gotowanie potraw z całego świata.
Pedagog specjalny
Absolwentka Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie, gdzie ukończyła studia pedagogiczne ze specjalizacją z pedagogiki resocjalizacyjnej.
Stale dba o rozwój swoich kompetencji i warsztatu pracy. Odbyła kursy m.in. z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, bajkoterapii oraz terapii złości u dzieci.
Obecnie realizuje studia podyplomowe z diagnozy, rewalidacji i terapii pedagogicznej.
Ceryfikowana instruktorka terapii uzależnień.
Jej misją jest niesienie pomocy i wsparcia dzieciom, które na co dzień zmagają się z problemami i ograniczeniami wpływającymi na ich proces wychowania, kształcenia i socjalizacji.
Logopeda
Jest absolwentką logopedii z audiologią, ze specjalnością logopedia kliniczna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również Medyczne Studium Zawodowe im. prof. St. Liebharta w Lublinie zdobywając tytuł Protetyka Słuchu.
Doświadczenie zawodowe uzyskała prowadząc terapie logopedyczne w Instytucie Edukacji Logopedycznej w Lublinie oraz w Studenckiej Poradni Logopedycznej Naukowego Koła Logopedów i Audiologów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
W przedszkolach prowadziła zajęcia logorytmiczne oraz uczyła dzieci
podstaw języka migowego. Odbyła praktyki zawodowe w poradniach
psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.
Jest też certyfikowanym terapeutą ręki.
W Szkole Eduventura i Przedszkolu Eduventura Agnieszka Szymańska prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży.
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, kierunek: pedagogika w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną.
Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii i diagnozy Integracji Sensorycznej, terapii przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego, terapii ręki a także pracy metodą Ruchu Rozwijającego, Integracji Bilateralnej, programu „Dziecko w równowadze”.
Od lat pracuje z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, Zespołem Downa, MPD, ASD.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu terapii Integracji Sensorycznej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się a także z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.
Zajęcia prowadzi dbając o dobrą atmosferę i relację pomiędzy terapeutą a dzieckiem, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dziecka.
Agata Pirogowicz
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Pedagogicznego, na kierunku: Edukacja początkowa i reedukacja; Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej, na kierunku: Pedagogika terapeutyczna; Wyższej Szkoły Umiejętności Pedagogicznych i Zarządzania, na kierunku: Pedagogika Zdrowia Psychicznego.
Ukończyła również kurs: Zarządzanie w oświacie w Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Wzbogaciła swój warsztat pracy, odbywając różnego rodzaju szkolenia m.in: Arteterapia, Dziecięca matematyka, Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania wg. I Majchrzak, Praca z dzieckiem wysoko wrażliwym i lękliwym, Bajkoterapia, Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu itp.
Przygotowanie do zawodu zdobyła podczas praktyk studenckich w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych, jak i specjalnych. Od blisko dwudziestu lat pracuje z dziećmi.
W pracy z dzieckiem, stara się być przewodnikiem, który pokazuje najmłodszym drogi, którymi można podążać, aby osiągać swoje cele. Nie każda droga jest taka sama, ale każda może zaprowadzić nas tam, gdzie tylko zechcemy. Zależy to tylko od naszych wyborów i wysiłków, które podejmujemy.
W wolnym czasie ćwiczy mózg, podczas rozwiązywania sudoku oraz innych zadań logicznych. Kocha też tworzyć „coś z niczego” – rękodzieło jest jej szczególnie bliskie.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Studia licencjackie ukończyła na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną. Studia magisterskie realizowała na kierunku surdopedagogika i terapia pedagogiczna.
Odbyła praktyki zawodowe w poradniach
psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi.
Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zdobyła certyfikaty szkoleń z zakresu takich metod jak glottodydaktyka, pozytywna dyscyplina, czy dziecięca matematyka.
Prywatnie uwielbia górską wspinaczkę. Gdy tylko nadarzy się okazja pakuje plecak i ucieka w Tatry szukając nowych przygód.
Jej pasją jest muzyka. W wolnych chwilach trenuje grę na skrzypcach i śpiew.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska w zakresie literaturoznawstwa i językoznawstwa oraz w zakresie specjalność nauczycielska. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Odbyła szereg szkoleń, m.in. z zakresu pozytywnej dyscypliny, zaburzeń integracji sensorycznej, technik wyciszających, nauki pisania i czytania metodą Glotto, dziecięcej matematyki oraz treningu umiejętności społecznych.
Praktykę zawodową zdobywała w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi.
Za priorytet w pracy uważa rozwój osobowości dziecka na miarę jego indywidualnych zdolności. Każdego dnia stara się stymulować samodzielność praktyczną, poznawczą i społeczną dzieci, ich dociekliwość, motywację do uczenia się, kreatywność oraz wytrwałość w pokonywaniu trudności.
Prywatnie pasjonatka filmu i festiwali filmowych, a także podróży i sportu, zwłaszcza tenisa ziemnego. Mama dwójki nastolatków.
Asystent nauczyciela
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, kierunek: pedagogika specjalna: resocjalizacyjna i opiekuńczo-wychowawcza.
Doświadczenie zdobywała podczas praktyk studenckich w szkołach podstawowych z oddziałami integracyjnymi.
Jej pasją jest gotowanie i podróże.
Asystent nauczyciela
Absolwentka Licem Ekonomicznego. Ukończyła kurs ,,Asystent Nauczycila” oraz wiele webinarium, między innymi ,,Zabawy muzyczno-ruchowe w pracy z dzieckiem we wczesnej edukacji”, ,,Obserwacja dziecka pod kątem ryzyka wystąpienia zaburzeń spektrum autyzmu””, ,,Pedagogika zabawy”, ,,Emocje dziecka-lęk”, ,,Myślenie obrazami, czyli jak ułatwić dziecku z ASD rozumienie rzeczywistości”, ,,Rozwój komunikacji u osób z ASD”, ,,Zachowanie trudne – klasyfikacja i przyczyny”.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Jest osobą pozytywną i kontaktową.
Uwielbia muzykę i czytanie książek.
Lubi podróżować.
Jan Makowski – sekretarz szkoły Eduventura
Absolwent liceum ogólnokształcącego oraz technikum weterynaryjnego.
Odpowiada za obsługę sekretariatu szkolnego i szkolnej biblioteki.
Prywatnie miłośnik zwierząt. Pasjonat jeździectwa. Uczestnik wielu
zawodów jeździeckich. Instruktor jazdy konnej na obozach dla dzieci
i młodzieży. Posiada brązową i srebrną odznakę jeździecką.
Milena Pelczarska
Dietetyk odpowiedzialny za posiłki dla Przedszkola i Szkoły Eduventura
Szefowa firmy SmaczneGO przygotowującej śniadania, obiady i podwieczorki dla naszych przedszkolaków i uczniów.
Z zamiłowania i wykształcenia dietetyk i dietetyk kliniczny a także coach dietetyki i zdrowego żywienia, kuchmistrz kraju Walia.
Doświadczenie i wiedzę kulinarną zdobywała we Włoskiej Akademii Kulinarnej, Walijskiej Akademii Kulinarnej, podczas warsztatów w paryskiej Le Cordon Bleu oraz brytyjskiej Culinary College and School of Artisan Food. Sam warsztat kulinarny szlifowała w Walii pod czujnym okiem dawnego asystenta Gordona Ramseya szefa Jasona Hughes’a.
Kuchnia SmaczneGO to miejsce, w którym dania kuchni polskiej przenikają się z daniami kuchni świata. Każde danie opuszczające kuchnię sporządzane jest na miejscu, wyłącznie w oparciu o świeże, pełnowartościowe produkty oraz przygotowywane jest według sztuki kulinarnej i w oparciu o wiedzę dietyczną.
neurologopeda kliniczny, terapeuta AAC (Augumentative and Alternative Communication – Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej), terapeuta NDT-Bobath (Metoda Bobath ang. neuro-developmental treatment – terapia neuro-rozwojowa),
wykładowca akademicki, stażysta ACTIVEatingClinicMasseyUniversity,
założycielka facebookowej grupy Talerz Neurologopedy Slt.
W Szkole Eduventura pełni funkcję konsultanta z zakresu neofobii żywieniowych oraz ARFID (Avoidant Restrictive Food Intake Disorder- zaburzenia odżywiania polegające na unikaniu lub ograniczaniu przyjmowania pokarmów), nadzoruje budowanie planów terapeutycznych z zakresu rozszerzania diety dziecka, prowadzi szkolenia dla nauczycieli i rodziców.
Zuzia Jastrzębska-Krajewska – z wykształcenia terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz nauczyciel wychowania przedszkolnego.
Skończyła I edycję studiów podyplomowych „Matematycznie uzdolnione dzieci: diagnoza, wspieranie rozwoju i edukacja” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie pracuje jako asystent w Katedrze Pedagogiki Małego Dziecka na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania nt.: Zadatki uzdolnień matematycznych u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Diagnoza i formy ich rozwijania.
Promotorem rozprawy doktorskiej jest prof. dr hab. E. Gruszczyk-Kolczyńska.
Zuzia Jastrzębska-Krajewska w swojej pracy związanej z edukacją matematyczną wykorzystuje metody prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Zastosowania Dziecięcej Matematyki® w praktyce uczyła się na wielu kursach prowadzonych przez Panią Ewę Zielińską.
Zuzia Jastrzębska-Krajewska jest Prezesem Zarządu Fundacji Wspomagania Rozwoju Dzieci Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Prowadzi rownież media społecznościowe (instagram @pani__zuzia / facebook Pani Zuzia) oraz bloga (www.jastrzebska-krajewska.pl), gdzie dzieli się z rodzicami wiedzą na temat edukacji matematycznej od najmłodszych lat. Jest inicjatorką i pomysłodawczynią akcji #20minutdlaMATEMATYKI –> sposobu na edukacją matematyczną w codzienności.
Drugim obszarem zainteresowań i pracy Zuzi Jastrzębskiej-Krajewskiej jest edukacja muzyczna dzieci. Skończyła I i II st. Państwowej Szkoły Muzycznej w Olsztynie w klasie waltorni. Na studiach licencjackich zrobiła specjalizację z wykorzystania metody C. Orffa w zajęciach muzyczno-ruchowych. Dawniej prowadziła rytmikę w kilku warszawskich przedszkolach. Obecnie szkoli nauczycieli z prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu.
Z wykształcenia pedagog i logopeda, praktyk zajmujący się od ponad 15 lat zaburzeniami komunikacyjnymi. Ukończyła studia doktoranckie w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie oczekuje na obronę rozprawy doktorskiej „Kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem”. Nauczyciel akademicki państwowych i prywatnych uczelni pedagogicznych w Warszawie. Asystent naukowy w Ośrodku Projektowym WFCH Centrum Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W ramach projektu badawczego specjalista-praktyk w zespole prowadzonym przez dr. hab. Jana Cieciucha, prof. UKSW opracowującym narzędzia do kompleksowej diagnozy osobowości dzieci i młodzieży „Opracowanie i upowszechnianie narzędzi diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną – obszar osobowościowy oraz obszar społeczno- emocjonalny.
Jej pasją zawodową jest praca z osobami ze spektrum autyzmu. Autorka publikacji z tematyki komunikacji osób z autyzmem, prowadzi badania dotyczące indywidualnych kodów komunikacyjnych i rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami autystycznymi. Autorka Zeszytów Ćwiczeń Logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy.
Właściciel Centrum Terapii i Rozwoju Logolekcje w Warszawie.
Współtwórca kampanii społecznej „Dwa słowa na dwa lata, to…o 270 za mało. Konsultacje logopedyczne dla dzieci od urodzenia do 3 roku życia” oraz autorka inicjatywy AkcjakomunikAACja zwracającej uwagę na problem nierównego traktowania w społeczeństwie osób, które nie mają możliwości komunikacji werbalnej.
Jej pracy w szkole Eduventura towarzyszą słowa, „powinniśmy (…) uczyć się aby wiedzieć, tzn. aby zdobyć narzędzia rozumienia; uczyć się, aby działać, aby móc oddziaływać na swoje środowisko; uczyć się aby żyć wspólnie , aby uczestniczyć i współpracować z innymi na wszystkich płaszczyznach działalności ludzkiej; wreszcie, uczyć się, aby być (…)”. Słowa te pochodzą z raportu UNESCO „Edukacja: jest w niej ukryty skarb”. Uważa, że wszystkie działania w szkole Eduventura powinny pokazać jakim skarbem jest edukacja oraz jakie diamenty są wśród dzieci. Działa dla dobra dzieci i pokazuje ich piękno, szczególnie te ukryte.
Nauczyciel matematyki
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych, artystka, instruktorka plastyczna, organizatorka eventów.
Studiowała w prywatnej zawodowej szkole artystycznej Studio Sztuki, którą ukończyła jako projektant mody-stylista, a także w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Tkaniny i Ubioru (kierunek: Projektowanie Tkaniny Drukowanej).
Od wielu lat prowadzi artystyczne zajęcia cykliczne i warsztaty artystyczne – dla przedszkolaków, starszych dzieci i całkiem dorosłych osób.
Od kilku lat zajmuje się ekologią, a swoją wiedzę stara się przekazywać w przystępnej i ciekawej formie warsztatów.
W Szkole Eduventura odpowiada za edukację artystyczną i ekologiczną.